Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TomTom carkit till iPhone 4?

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Capeman:

TomTom har nu kommit med en gratis adapter för iPhone 4:

TomTom offers free iPhone 4 adapter for Car Kit -- Engadget

Någon som beställt och fått den ? I mitt fall lyser den med sin frånvaro.

Tack för tipsen! Det får nog bli en sådan även om den är dyrare än många andra. Kan man köra den även om man har en bumper på?

Ursprungligen av Andreas Olsson:

Tack för tipsen! Det får nog bli en sådan även om den är dyrare än många andra. Kan man köra den även om man har en bumper på?

Med vissa går det - andra inte. Det kan du inte räkna med i alla fall.

Ursprungligen av adress@mac:

Med vissa går det - andra inte. Det kan du inte räkna med i alla fall.

Någon som har erfarenhet av eller vet om Tomtoms carkit fungerar tillsammans med Speck Pixelskin HD (fick fodralet i samband med Apples kampanj i kölvattnet av "antennagate")? Tycker fodralet skyddar och vill helst inte ta av och på enbart för att få iphonen att passa till bilhållaren.

  • Medlem
  • Västerås
  • 2010-10-26 18:39

kan bidra med att jag kör iPhone 4 med möbeltass , fungerar även fint med frugans 3GS
(självklart sitter tassen på hållaren)

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-10-26 22:42
Ursprungligen av PRAVDA:

kan bidra med att jag kör iPhone 4 med möbeltass , fungerar även fint med frugans 3GS
(självklart sitter tassen på hållaren)

Då är vi alltså nu två med dig

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2011-03-01 14:56

Jag har ett relativt tunt skal till min iphone 4. Tror ni att det skulle fungera att använda Tomtoms 3Gs hållare för min telefon utan att ta av skalet istället för en möbeltass? Jag vill helst inte köpa en hållare och sedan måsta ta av mitt skal varje gång jag åker bil.

Jag är nästan säker på att det inte fungerar. Har själv supertunt skal, och det fungerar inte med vare sig 3:an eller 4:an. Ej heller med eller utan möbeltass eller Tomtom adapter. Sorry. Mitt Incipio är nog det tunnaste på marknaden, men det hjälper inte. Som tur var tar det 2 sekunder att tas av eller sätta på det igen. Så jag kör med den varianten.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-03-01 18:02
Ursprungligen av andas:

Jag har ett relativt tunt skal till min iphone 4. Tror ni att det skulle fungera att använda Tomtoms 3Gs hållare för min telefon utan att ta av skalet istället för en möbeltass?

Nu har jag i och för sig inget skal till min iPhone 4:a, men om jag sätter telefonen i hållaren så finns det inga marginaler alls på baksidan vid kortsidorna. Tror inte det finns minsta chans att du får in din telefon i hållaren med det skal som syns på bilden i ditt inlägg.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-03-01 16:28

Det fungerar säkert, antinget med skal+möbeltass eller med bara skalet som distans. I vilket fall som helst så lär du inte behöva ta av ditt skal.

Ursprungligen av zinned:

Det fungerar säkert, antinget med skal+möbeltass eller med bara skalet som distans. I vilket fall som helst så lär du inte behöva ta av ditt skal.

Ja - då har han fått 2 svar som är helt olika. Hoppas han blir klokare av det......
För mig passade inte någon av varianterna med skalet på. Vad har du för skal som passar i hållaren?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-04-26 10:18

Väcker liv i "gammal" tråd:-) Går det att få plats med skal?
/Peter

Ursprungligen av lelkes:

Väcker liv i "gammal" tråd:-) Går det att få plats med skal?
/Peter

Nej

Och tyvärr slutar TomTom tillverka iPhone-hållaren, vad vi hört :-/

Bevaka tråden