Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub i Umeå fredag 9 april - MED IPAD!!!

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2010-04-11 15:07

Vi blir alltid så bra på bild, dontcha think?

Tack för en av de bästa nördklubbarna hittills. Å så skoj det var.

Om man är en person som alltid sitter och gaggar och gör fåniga grimaser så får man nog räkna med att inte alltid bli snygg på bild

  • Medlem
  • 2010-04-13 08:54

Någon måste ta mimikansvaret.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-13 08:55

Ser riktigt mysigt ut , kul att ni har sån gemenskap där uppe!

Vi är ju inte så många uppe i Norrland, så man tar de vänner man får

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-04-13 09:34
Ursprungligen av staed:

Vi är ju inte så många uppe i Norrland, så man tar de vänner man får

Bättre med få bra vänner än många ytligt bekanta

Ursprungligen av NBK:

Bättre med få bra vänner än många ytligt bekanta

Så sant, så sant.

Var mycket länge sedan jag var inne på 99.se och se vad man har missat! Bara att ta lärdom
Kan inte någon av er ta och skriva några korta intryck av iPaden? Ett ord från en 99:are är mer värt än hundra i den digitala skogen...

Ursprungligen av MagnusB:

Var mycket länge sedan jag var inne på 99.se och se vad man har missat! Bara att ta lärdom
Kan inte någon av er ta och skriva några korta intryck av iPaden? Ett ord från en 99:are är mer värt än hundra i den digitala skogen...

Det finns flera som fått sina iPads och har skrivit ner sina intryck i de andra iPadtrådarna som finns här.

Ursprungligen av MagnusB:

Var mycket länge sedan jag var inne på 99.se och se vad man har missat! Bara att ta lärdom

Det är just därför macpub finns på egen adress och twitter numera!

Ursprungligen av MagnusB:

Kan inte någon av er ta och skriva några korta intryck av iPaden? Ett ord från en 99:are är mer värt än hundra i den digitala skogen...

Som Capeman var inne på finns det en bunt med 99macare som har iPad numera, och det finns en del skrivet. Mina egen intryck är att det är en fantastisk pryl som är precis så läcker att använda som man skulle kunna hoppas på, men att det samtidigt inte är en nödvändig pryl på samma sätt som mobilen och datorn är.

Du klarar dig utan en iPad. Även om prylnörden inom dig suktar efter den. Och börjar du använda den hittar du allt fler områden där den gör nytta eller åtminstone gör ditt liv lite roligare. Men det är inte givet att man ska kasta sig över denna första generation eller om man ska avvakta och vänta på generation 2.

Ursprungligen av Adrian B:

Det är just därför macpub finns på egen adress och twitter numera!

Vi kanske borde finnas på Facebook också... Går väl att länka med Twitter på nåt vis så att man slipper dubbelskriva...

Ursprungligen av staed:

Vi kanske borde finnas på Facebook också... Går väl att länka med Twitter på nåt vis så att man slipper dubbelskriva...

1) Jag har funderat på det faktiskt, men jag tror jag fastnade i facebooks förvirrande begreppsvärld som inte till fullo kommunicerade till mig om jag skulle skapa en sida (macpub är varken lokalt företag, varumärke, produkt, företag, artist, band eller offentlig person) eller en grupp.

2) Roligt att det skulle komma från dig Mr fram-till-alldeles-nyss-totaldissade-facebook...

Bevaka tråden