Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere! (*fredag* 12 mars 2010)

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mr Joakim:

Kan ju vara förberedelser inför tisdag också, då vi förhoppningsvis återigen kan bänka oss framför en stängd applestore och hoppas på nya MacBook Pro

Vi kan ju hoppas

Det lät väldigt udda att det skulle komma hårdvara på en fredag, och det visade ju sig att det inte stämde heller. Tillbaka till gamla trogna tisdagar (och ibland onsdagar)

"iPad pre-order limit: two per customer. If Saturday delivery is not available in your area, iPad will be delivered on April 5."

Men det gick ju att komma in på siten så det var inte överdrivet tryck:)

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-03-12 14:34

Bryter ihop

Nytt verkar även vara lite tillbehör till iPad.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-03-12 14:41

Är det jag som minns fel eller har "Nya" på MacBook-sidan plockats bort? Har för mig att det tidigare stod typ "Den nya MacBook Pro-familjen är här"

Ursprungligen av zack:

Är det jag som minns fel eller har "Nya" på MacBook-sidan plockats bort? Har för mig att det tidigare stod typ "Den nya MacBook Pro-familjen är här"

Det tog väl borts i början på året eller något liknande?

Ursprungligen av zack:

Är det jag som minns fel eller har "Nya" på MacBook-sidan plockats bort? Har för mig att det tidigare stod typ "Den nya MacBook Pro-familjen är här"

Apple - MacBook Pro - Den nya MacBook Pro-familjen är här. - det står fortfarande det=(..

  • Medlem
  • Umeå
  • 2010-03-12 14:47

Fel av mig.. det står tyvärr fortfarande kvar: Apple - MacBook Pro - Den nya MacBook Pro-familjen är här.

Bevaka tråden