Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Googles iPhone-dödare(?) släpps i dag

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Exakt... Vi minns väl alla väntan på 3.0:)

Men nu är den riktigt bra. Det finns fortfarande lite småsaker som jag skulle vilja fila bort och jag vill fortfarnande prova en Androidlur en längre stund men jag är snart riktigt inlåst i min iPhone med alla småappar:cool:

Ursprungligen av BlackSmp:

Exakt... Vi minns väl alla väntan på 3.0:)

För att inte tala om 2.0. Eller 1.1 för den delen.

F-n ibland vill man tillbaka till tiden då iphone just släpptes. Minns att man satt och tittaste på webcasten och alla insåg att det var nåt stort som höll på att hända. Plus de efterföljande månaderna när man var avis på alla som hamstrade sina telefoner från USA.

Kör fortfarande med min gamla 3G lur som jag än idag är väldigt nöjd med, ett av mina bästa köp skulle jag nog vilja påstå. Men släpper de in ny till sommaren så kanske det blir att man byter.

Annars är det bra att det börjar komma lite alternativ så det sätter press och för utvecklingen framåt. T.o.m gamla Motorola har börjat vakna till liv från de döda. De enda man tycker synd om är SE/Nokia, de har verkligen inget att komma med.

3GS har precis kommit som alternativ på jobbet och de flesta är helt lyriska över detta. Tror aldrig det skulle kunna hända med någon telefon från varken Nokia eller SE som är alternativen. Bara i antalet frågor man fått om att syna skiten med outlook säger ju en del varifrån de tillverkarna har sitt urskrung och deras syn på användarvänlighet.

  • Medlem
  • 2010-07-19 14:30

Google lägger ned Nexus One - IDG.se

Jahopp.. Då va den sagan slut... Iphone-dödaren självdog;)

Senast redigerat 2010-07-19 15:17
  • Medlem
  • Värmdö
  • 2010-07-19 14:34
Ursprungligen av Spata:

Google lägger ned Nexus One - IDG.se

Jahopp.. Då va den sagan slut... Tyckte mest den självdog;)

Det var ju bara en modell. Hade varit skillnad om de la ner Android.

Iofs, men tråden handlade väl om just denna modell och Google som telefonleverantör. Så det är inte bara en modell - det är Googles mobil.

Personligen så tycker jag att det är "halvfel" att dra alla Androidbaserade telefoner över samma kam. Det finns i vissa fall ganska stora skillnader mellan de olika modellerna och det beror inte bara på vilken version av Android som är baserade på utan även på de olika skal som de lägger ovanpå.

Bevaka tråden