Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pistol dueller med iPhone

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Gunman - The first iPhone game to put you in the crossfire.

Nu kommer jag snart att utmana 99se folk på duell i Stockholm. Hötorget eller något liknande, och ha folk svära över oss "nördar" som springer omkring och pekar på varandra med telefoner...

Jag gillar skarpt denna app.

Fasen va coolt, riktigt nördigt men grymt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-24 02:37

Det där är ju tillräckligt snyggt gjort för att det skulle vara värt att ta det vidare från ren mjukvara. Sälja "accessories", typ vapenreplikor med hållare för iPhone... Modern paintball!

Kanske lite svårt just med Wifi men i övrigt... kan inte se varför det skulle vara svårt att utvidga till 3G...

Riktigt coolt som sagt!! Men det känns väl ändå rätt tveksamt om folk verkligen kommer att spring runt på stan och leka krig... Men det är klart man ska ju bejaka barnet inom sig!

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2009-12-24 13:08
Ursprungligen av Hamparaffe:

Riktigt coolt som sagt!! Men det känns väl ändå rätt tveksamt om folk verkligen kommer att spring runt på stan och leka krig... Men det är klart man ska ju bejaka barnet inom sig!

Barnen här hemma har väldigt roligt

Nu har de sänkt priset från 22 kr till 7 kr. Nu behöver jag bara några motståndare...

  • Administratör
  • Lund
  • 2009-12-24 13:25

iphone...
jaha, du menar den där telefonen 2010 som alla sprang runt och sköt på varandra med. mmm

  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-25 14:26

Trist med Wifi, då kan man inte röra sig fritt direkt.

1
Bevaka tråden