Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

telefonsymbolen försvunnen på iphone 3gs

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp, jag kan inte ringa. Plöstligt försvann den gröna telefonluren längst ner. Kvar är symbolerna för mail, ipod och safari. Om jag startar om blir jag uppmanad att låsa upp simkortet som vanligt, men fortfarande ingen telefonlur. Vad göra? Vad händer om jag återsställer, försvinner alla mina program då?

Har du inte råkat flytta den till en annan "skärm" bara?

Jomen visst var det så! Puh! Jag visst inte att man kunde flytta de fyra nedersta symbolerna. Tack!

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2009-12-15 17:37

Ser att problemet är löst, men tänkte ändå svara på sista frågan:

Ursprungligen av Ulf Boström:

om jag återsställer, försvinner alla mina program då?

Ja, gör du en fabriksåterställning försvinner alla program. Nästa gång du synkar får du en fråga om du vill återställa telefonen från en backup eller börja på ny kula. Eftersom du har kvar alla dina program i iTunes får du tillbaka dem vilket alternativ du än väljer.

Dina inställningar (inklusive de i programmen) får du däremot bara tillbaka om du väljer att återställa från en backup.

Tips är att hantera dina iconer via iTunes, så får du lättare en överblick och slipper bli rädd för att program försvinner.

//Peter

Edit: Inga "signaturer" i inlägg.

Senast redigerat 2009-12-15 20:47
Ursprungligen av lurefiix:

Tips är att hantera dina iconer via iTunes, så får du lättare en överblick och slipper bli rädd för att program försvinner.

//Peter

Jo, jag brukar göra det. Men jag var så övertygad om att de fyra symbolerna längst ned var orubbliga. Skäms litegrann.

Senast redigerat 2009-12-15 20:48
  • Medlem
  • International user
  • 2009-12-15 21:53
Ursprungligen av lurefiix:

Tips är att hantera dina iconer via iTunes, så får du lättare en överblick och slipper bli rädd för att program försvinner.

//Peter

Edit: Inga "signaturer" i inlägg.

Ett annat tips är att läsa MANUALEN.

1
Bevaka tråden