Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macigt och enkelt CRM/Kundregister eller annan lösning

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Tangen:

Hej Emma intressant!, jag hade ett möte med Severa och försökte utvärdera programmet. Severa är en fantastisk idé, bra features - och tyvärr en ganska ouppdaterad och "gammal" design. Jag har erbjudit mig att skinna om det utifrån mina preferenser - men jag tror att det blev för dyrt för dom.

Men hur som helt ett superbra och stabilt program, som dock behöver göras enklare, snabbare och färre steg mellan olika val.

/Tangen

Släng ihop ett GreaseMonkey skin, så är det ordnat..

Hej!

Vad kul! som du säkert märkt så sitter jag lite hela tiden och scannar forum etc på åsikter och feedback! Vem var det du pratade med på severa?
blir lite förvånad att du säger "gammal" design däremot eftersom jag själv föll för det för att jag tyckte det var så snyggt. Speciellt om man jämför med tex 24sevenOffice mm som täcker samma features men fortfarande ser ut som Win95 (Ok! Det där är privata Emma som sa det, inte Severa Emma ) Satte ni upp ett work flow under demot?

Vet att de haft en rätt omfattande uppgradering nyligen just på prestanda, får hoppas att du provade programmet innan den genomfördes

Det är inte du som sitter på Creative Planet förresten? Var där för ett tag sedan och hälsade på

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-12 15:57

Jo det är jag som sitter på Planet Creative

Jag kommer inte ihåg, det var en snubbe från Finland som var här.

I grund och botten gillar jag systemet väldigt mycket, det som saknas är det "rappa" i t.ex. basecamp, det "vackra" i t.ex mobile me och det logiska hos t.ex Google.

Produkten ni har är "one of a kind" eftersom det inte finns någon annan som erbjuder samma sak till något vettigt pris.

Med min hjälp kan ni erövra världen

Skämt åsido, iom Severa 3 så har ni en grym produkt, men den kan utvecklas och bli bättre.

Kul! Var med i Patricks DJ bok nu i vintras när jag kom på besök, ni har gjort riktigt mycket bra saker! Galet inspirerande.

Håller med om att det alltid finns saker man vill göra bättre, skulle inte hoppa på severa heller om de själva inte hade den inställningen. Men jag förstår om de inte hade råd mig dig

Kom på precis att vi letar efter en kommunikationsbyrå, visst gör ni sånt med? dags att flytta tråden till PMs kanske?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-12 16:37
Ursprungligen av Semlabulle:

Kul! Var med i Patricks DJ bok nu i vintras när jag kom på besök, ni har gjort riktigt mycket bra saker! Galet inspirerande.

Håller med om att det alltid finns saker man vill göra bättre, skulle inte hoppa på severa heller om de själva inte hade den inställningen. Men jag förstår om de inte hade råd mig dig

Kom på precis att vi letar efter en kommunikationsbyrå, visst gör ni sånt med? dags att flytta tråden till PMs kanske?

Aha,, du menar att jag har bilder på dig här =).

Absolut, dra iväg ett PM så snackar vi vidare

Ytterligare ett CRM-system, Iofs inte heller webbaserat, men nyligen utkommet: Relationship. Från litauiska Jumsoft.

Vi använder SugarCRM, det fungerar kanonbra och integrerar med exchange och har kalendrar etc.
Inte Mac:igt men webbaserat.

Bevaka tråden