Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone OS 3.1.2 släppt

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Fick Turkiska som datumformat, alltså inte hela språket, bara kalendern. Lustigt

Ang navigon så vet jag inte om det beror på denna uppdateringen eller ej eftersom jag installerade
navigon efter denna uppdatering.men jag tappar gps signalen hela tiden,har jag tur så håller den nästan
en hel minut,för att sedan vara borta lika länge,och så håller det på...
Har inte testat att göra nån hardreset än dock...nån mer med samma problem ?

  • Medlem
  • Varberg
  • 2009-10-12 15:37
Ursprungligen av TURBONY:

Ang navigon så vet jag inte om det beror på denna uppdateringen eller ej eftersom jag installerade
navigon efter denna uppdatering.men jag tappar gps signalen hela tiden,har jag tur så håller den nästan
en hel minut,för att sedan vara borta lika länge,och så håller det på...
Har inte testat att göra nån hardreset än dock...nån mer med samma problem ?

Navigon funkar perfekt för mig.

Jag ha fått en massa connevtion-problem efter 3.1.2.
Till och från så klagar den på att jag inte har rätt certifikat för mitt gmail-konto, eller så bara klagar den på conncetion errors eller annat konstigt. Så det är inte alls pålitligt med mailen efter denna uppdatering. Suger!

Fick igång Navigon men har också haft problem med GPS-kontakten tidigare. Sen har det funkat utmärkt ett bra tag ända tills jag uppgraderade till 3.1.2.
Men efter en total återställning med efterföljande ominstallation så hoppade det igång på hemvägen idag.

Testade att stänga av telefonen en stund idag och körde igång den igen , och nu verkar Navigon funka !
Körde nästan 2 mil utan att den tappade connection !

Nu hände något ännu roligare... :-/
Pratade i telefonen med en polare och efter att jag lagt på så började telefonen vibrera som att jag fick ett samtal men den ringde inte (trots att ljud var på) och skärmen lös inte. Och den reagerade inte på någon knapptryckning heller. Kunde inte få skärmen att tändas alls eller reagera. Fick köra en soft reset. Händer detta igen kommer jag börja bli riktigt irriterad och oroad!

Bevaka tråden