Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iStat Menus 2.0

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Stöd för Snow Leopard och lite förfiningar: iStat Menus, a Mac app by iSlayer

  • Medlem
  • Finspång
  • 2009-09-04 08:43

Kanon. Laddar hem

/N

Riktigt nice, tack för tipset

Jag fåt inte nätverks-informationen att fungera. Den visar 0.00kB/s både för upp/ner-trafik. Någon som stött på samma problem?

Sitter på en iMac 3.06 Ghz
Snow Leopard 10.6.1

iStat v. 2.0

Ursprungligen av daniels:

...inte nätverks-informationen att fungera. Den visar 0.00kB/s både för upp/ner-trafik...

Har det fungerat tidigare? I så fall, vilka förändringar har gjorts i datorn sedan dess?

Ursprungligen av daniels:

Sitter på en iMac 3.06 Ghz
Snow Leopard 10.6.1

Mitt tips är att börja med att uppdatera till 10.6.2, för att se om det gör någon skillnad.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Har det fungerat tidigare? I så fall, vilka förändringar har gjorts i datorn sedan dess?

Mitt tips är att börja med att uppdatera till 10.6.2, för att se om det gör någon skillnad.

Tack för svaret.
Det var först igår som jag noterade att den inte visar någon information och har svårt att tänka mig att det fungerat alls sen jag la in det för några dagar sen.

Tänkte skulle uppdatera till 10.6.2 i eftermiddag, får se om det kan vara lösningen.
Återkommer med resultat.

  • Medlem
  • 2009-11-12 14:40

Jag kan inte läsa in några funktioner utan möts bara av en varning när jag tex klickar i rutan Monitor CPU Usage:

Citat:

Could not load extra

iStat menus could not load the cpu extra

Uppdaterat till 10.6.2
iStat installerat på nytt. Nätverksinfon fungerar ej

  • Medlem
  • 2009-11-12 19:23

Jag kan inte läsa in någoting.

Ursprungligen av Baron:

Jag kan inte läsa in någoting.

Har dom inget forum om sina program? Kan inte hitta något på deras hemsida.
Verkar som det är ett vanligt problem nu, borde finnas mer info om det tycker man.

Edit:
Var precis på väg att maila utvecklarna innan jag hittade deras "forum".
http://getsatisfaction.com/bjango

Där har en antal personer rapporterat in samma problem om nätverks-infon och tydligen finns ingen lösning ännu.

Senast redigerat 2009-11-14 15:01
1
Bevaka tråden