Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere 2009-08-24

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Mattias L:

Det står fortfarande september på min beställning

Fast om dom skickas 28/8 och det tar 5 dagar så blir det ju nästa vecka nån gång

Vid någon tidigare lansering stod det också "skickas datum x" men då var verkligheten att paketen kom fram då.

OM man inte (som jag) hade passat på att beställa lite annat när man ändå höll på. Då kom inte paketer fram förrän nästan en vecka senare.
Tipset för den som vill få sin leverans i tid är alltså att inte beställa något annat samtidigt, eftersom man då riskerar att hamna i en helt annan leveranskö som kan ta mycket längre tid

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-08-24 15:12

skumt det finns ju redan att ladda ner på torrent :S hur kan dem ha det redan?

Det är beta-versioner - dom har legat där länge. Man kan aldrig vara säker på att - även den senaste betan - är identisk med finalen som släpps nu den 28e. Senast den 29e ligger finalen ute.

Ursprungligen av Esa:

skumt det finns ju redan att ladda ner på torrent :S hur kan dem ha det redan?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-08-24 15:14

Esa: Självklart finns Snow Leopard på torrent.. Det är ju som med filmer, hur kommer de ut tidigare?

Borde inte butikerna i tex Stockholm få skivor till fredag? Vill ju ha det på fredag inte när posten behagar titta förbi här ute på landet..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2009-08-25 12:11

Jag har precis varit inne på Apple-butiken på Sergels torg och förbeställt SN efter att ha fått beskeded att de kommer att få in den på fredag.

Idag skickades min Snow Leopard, står att den kommer om 5 dagar.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2009-08-27 12:45

Låter inte så kul. Du bor i stockholm varför i hela friden förbeställer du när du kan gå direkt till butik?

Fick samma meddelande idag om att den skickas och 5 dagars leverans.

Bevaka tråden