Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Reklam till supporters

Tråden skapades och har fått 49 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jo, vet man om på förhand vad som gäller o s v så är det ju en annan sak. Jag skapade faktiskt en buggrapport för denna reklam, framförallt för att den syntes för Supporters. Då var budskapet att det inte var en bugg, och att reklamen var bantad för Supporters. Idag låter det inte riktigt så. Lite förhandsinfo, framförallt till de som är Supporters, hade inte skadat och då hade nog ingen klagat. Nu får vi se om de lyckas få bort det hela (kanske öppna upp min buggrapport igen? ) eller om det helt sonika får ligga kvar i de timmar som är kvar av de sjuttiotvå.

Javisst kan det passera. En gång. Men det hade varit roligare att få veta i förtid att Supporters också skulle få reklam en viss tid.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-01 14:16

Kul ändå att 99.se ser värre ut i min powerbook med osx 10.3.9 och firefox
än på XP med explorer 6...?

det häR är ju helt fel ställe att säga detta på, men jag orkar inte leta rätt. det har varit så så pass länge nu att jag struntar idet, men jag tycker ni ska veta det som mac fundamentala aktivister

edit: måste medge att den där 3g iphone reklamen var riktigt dålig.
man ska ju bli sucktad av reklam, inte retad

Olika webbläsare lär kod på olika sätt. I synnerhet Internet Explorer och Mozilla Firefox. Om jag har förstått det rätt så är det mycket tänkbart att orsaken till dina problem är att du använder en gammal version av Firefox när du besöker 99.se (att döma av dina skärmdumpar). Har du inte möjlighet att uppgradera till en nyare version?

Och ja, du har nog placerat dina funderingar i fel tråd eftersom denna tråd handlar om reklam till oss som har betalat för supporter-konton. Ett tips är att du skapar en ny tråd eller att du helt enkelt gör en bugg-rapport och hoppas på det bästa.

Ursprungligen av reSet:

Kul ändå att 99.se ser värre ut i min powerbook med osx 10.3.9 och firefox
än på XP med explorer 6...?
det häR är ju helt fel ställe att säga detta på, men jag orkar inte leta rätt. det har varit så så pass länge nu att jag struntar idet, men jag tycker ni ska veta det som mac fundamentala aktivister
edit: måste medge att den där 3g iphone reklamen var riktigt dålig.
man ska ju bli sucktad av reklam, inte retad

På vilket sätt är den reklam förresten, den går ju inte att klicka på? Det står inget om 3 heller i den vad jag kan se?

Ursprungligen av Taz_1999:

På vilket sätt är den reklam förresten, den går ju inte att klicka på? Det står inget om 3 heller i den vad jag kan se?

Förut kunde man det, och det stod även Tre i reklamen, även som Supporter. Nu är det bara en gigantisk iPhone som bakgrundsbild. Ser konstigt ut.

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-01 14:34

jo då, det går att klicka på allt
men jag är ju inte supporter så jag ska hålla käften och ta på mig en folie hat. man mår ju bra av att säga till alla att 99:an är det bästa forumet i glaxen när man läser dig taz

edit: som ni kann se så är logga ut knappen och 99 loggan samma och en?
en "acte-manqué"?

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-01 14:39

snarare 75% av headern sammanlagt

Redan innan denna tråd skapades gjorde jag en buggrapport. Men det var tydligen ingen bugg enligt makterna som råder.

Ursprungligen av Capeman:

Redan innan denna tråd skapades gjorde jag en buggrapport. Men det var tydligen ingen bugg enligt makterna som råder.

Jag syftade på att han kan göra en bugg-rapport på själva utseendet som uppenbarligen inte verkar hålla ihop i tidigare versioner av firefox.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

Jag syftade på att han kan göra en bugg-rapport på själva utseendet som uppenbarligen inte verkar hålla ihop i tidigare versioner av firefox.

Right. Tänker inte så långt idag.

Det är "tufft" att behöva se en stor iPhone i 72 timmar om man trodde att man betalt för att slippa.
Mitt kusinbarn dog i sviterna av TBE i fredags, det ger mig perspektiv på "problemet" med en bild av en produkt som ju ändå detta forum handlar om till stor del.

Nu får ni får för sjutton kamma er!

Ursprungligen av Olav Rust:

Det är "tufft" att behöva se en stor iPhone i 72 timmar om man trodde att man betalt för att slippa.
Mitt kusinbarn dog i sviterna av TBE i fredags, det ger mig perspektiv på "problemet" med en bild av en produkt som ju ändå detta forum handlar om till stor del.

Nu får ni får för sjutton kamma er!

Med det resonemanget kan vi ju lägga ner hela Feedback-underforumet, eller hur? Allt är väl irrelevant i jämförelse med döden? Tror nog de flesta varit med om närstående som dött.

Ursprungligen av Olav Rust:

...Mitt kusinbarn dog i sviterna av TBE i fredags, det ger mig perspektiv på "problemet" med en bild av en produkt som ju ändå detta forum handlar om till stor del...

Ursprungligen av Capeman:

Med det resonemanget kan vi ju lägga ner hela Feedback-underforumet, eller hur? Allt är väl irrelevant i jämförelse med döden?

Håller med Capeman fullständigt. Man måste få fråga när något ändrar sig, och man måste få klaga när något inte funkar som utlovat. Det är ju därför Feedback-forumet finns.

Om det var tvunget att frågorna skulle vara viktigare än liv och död för att få lov att diskuteras, så hade det inte blivit några frågor alls i Feedback.

"And we're back" som man brukar säga!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-08-03 14:30

Den gråa designen är mycket mjukare mot ögonen tycker jag, Och snyggare!

Nu har vi i stort sett löst problemen kring marknadsföring till supporets. Kanske kan en administratör stänga tråden så att vi undviker "off-topic"? Det är ändå överstökat nu.

Då var vi igång igen med Telia

Visas ej för Supporters!

  • Medlem
  • 2009-08-07 17:49

En operatör i veckan gör spargrisen glad? Heja!

Ursprungligen av jgb:

En operatör i veckan gör spargrisen glad? Heja!

Otroligt bra för sajten att vi får in annonsörer - gör att vi har råd med utvecklare som Arvid som sitter och fixar på dagarna. Jag drömmer om att ha en budget för nyhets & testredaktörer också och det verkar inte omöjligt att uppnå.

Bevaka tråden