Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gruppköp av T-Racks 3 singles

Tråden skapades och har fått 48 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-08 22:35
Ursprungligen av Mårre:

Verkar meckigt om man vill installera på flera datorer...

Tjaa, de tillåter åtminstone det. Det gör definitivt inte alla. Är väl den enda fördel jag kan tänka mig med hårdvarulås - att de är lätta att flytta mellan datorer. Jag föredrar ändå mjukvarulås.

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-08 21:47

Fått fason på det nu. Hoppas på fler som köper så man får mer...

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-08 22:36

"Current ePointz™: $5.00"
:/ får nog maila dem å fråga.
btw...vad är R.A.W. Paks och var får man tag på dem?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-09 00:06
Ursprungligen av Mårre:

"Current ePointz™: $5.00"
:/ får nog maila dem å fråga.
btw...vad är R.A.W. Paks och var får man tag på dem?

Jaha, epoints, det får du om nån annan köper och hänvisar till dig som tipsare.

De där $25 får du om du köpt en T-racks singles och sen köper (alltså betalar för, gratisvarianterna räknas inte) en till hos esoundz. Och du får den rabatten genom att använda den kod som står på deras sajt när du genomför köp nr 2. (Alla har alltså samma kod, men det är bara om du redan köpt en T-racks singles av dem och sen köper en till som du kan utnyttja den.)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-09 00:11
Ursprungligen av Mårre:

"Current ePointz™: $5.00"
:/ får nog maila dem å fråga.
btw...vad är R.A.W. Paks och var får man tag på dem?

Ja, RAW packs. Ursäkta om jag är dryg, men läste du alls på deras sajt?
Allt står ju där lixom...

Jo, det är alltså så att om man shoppat av esoundz och om tillräckligt många gjort det så får man en, två eller tre samplingspaket vid namn RAW packs på köpet. Det finns ett pack med trumloopar, ett med basloopar och ett med gitarrloopar. PAcken får man först efter att gruppköpet avslutats, alltså efter sista augusti.

EDIT:
Jag var onödigt dryg, ursäkta!!!! :">
Men som sagt, kolla sajten, allt står faktiskt där, även om det inte är så självklart alla gånger.

Senast redigerat 2009-08-09 01:05
  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-08 22:38

Det som var meckigt var att det inte gick att kopiera data på PC (winXp å Vista). Trodde det var fel på tangentbordet men det var på två olika burkar. Ctrl+V blev helfel men högerklicka - "klistra in" funkade...märkligt och där rök en auktoraisation på 670.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-09 00:08
Ursprungligen av Mårre:

Det som var meckigt var att det inte gick att kopiera data på PC (winXp å Vista). Trodde det var fel på tangentbordet men det var på två olika burkar. Ctrl+V blev helfel men högerklicka - "klistra in" funkade...märkligt och där rök en auktoraisation på 670.

Ouch. Men det är nog ingen fara. Jag har mejlat dem och frågat vad man gör om man får slut på auktorisationer och man kan mejla dem och förklara varför då, så får man fler. Ungefär som med Ableton Live alltså.

De har begränsningen bara för att undvika att man först auktoriserar sin egen dator, sen polarns och sen en polare till och sen...

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-09 01:31

Tur att du finns slirak. annars hade jag varit tvungen att läsa allt.
Tack!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-09 01:47
Ursprungligen av Mårre:

Tur att du finns slirak. annars hade jag varit tvungen att läsa allt.
Tack!

Jamenvisst är det? Och om nån undrar så stavas det faktiskt besserwisser trots att min syrra kallar mig messerschmidt!

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-10 18:22

218 left to 6x1!!!!

12 till 6x1 och CSR.

Gött!

Har vara laddat ner 2 pluggar än, tror jag ska suga lite på karamellen, blir lite julafton varje gång man kan unna sej en ny plug!

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-11 19:19

CSR Hall nerladdat!

Alla 6 nedladdade och installerade och inga problem med registreringen!

Underbart!

Mvh

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-12 14:53

Jag börjar seriöst fundera på att lägga mina surt förvärvade på detta istället för det stundande väggbygget till musikhörnan (kan inte komma igång och använda prylarna på allvar dessförinnan). Kontraproduktiv GAS...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-12 22:50

För er som köpt på esoundz kan det vara värt att nämna att vi nått även deras maxgräns så att vi kommer att få tre gratis samplingspack + att de lagt till ett erbjudande (kolla deras sajt). De har sagt att samplingspacken ska finnas att ladda ner senast på fredag.

Gratis är gott!

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2009-08-15 12:20

Jag hoppade på direkt! Tyckte CRS Hall lät så bra.

Har inte ens laddat Hall än, men beställde ändå uppgraderingen. Man kan aldrig få för många Plate-reverb!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-29 19:45

Om nån skulle missat det så har esoundz lagt till möjligheten att köpa till själva racket också, för dem som köpt singlarna av dem.

Bevaka tråden