Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook blir MacBook Pro!

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av krox:

sådär ja! Nu står skönheten på mitt skrivbord och rullar! Nu ska bara lite mera grejer föras över så kan jag snart börja använda den på riktigt!

gött!

Ursprungligen av krox:

Sådär ja! Nu står skönheten på mitt skrivbord och rullar! Nu ska bara lite mera grejer föras över så kan jag snart börja använda den på riktigt!

Kan du ta lite bilder på den.

//E

  • Medlem
  • Lund
  • 2009-06-14 11:47
Ursprungligen av everlast:

Kan du ta lite bilder på den.

//E

Kan göra det under morgondagen, är på resande fot just nu..

Ursprungligen av pme:

Vilket fw chip har den?

Vet inte riktigt hur man får fram vilket chip det är.. finns det något program eller så? det syns inte i systeminfon iaf...

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2009-06-11 16:15
Ursprungligen av krox:

Sådär ja! Nu står skönheten på mitt skrivbord och rullar! Nu ska bara lite mera grejer föras över så kan jag snart börja använda den på riktigt!

Vilket fw chip har den?

Frågan är om man kan köra med sitt iphone-heaset med mic och lurar?

Jag har fattat det som att man kan det, men jag är inte hundra. Borde gå att googla fram.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2009-06-16 01:01

Det måste vara samma skärm i nya 13" Pron, som det nyligen kom en uppdatering på Alu MB'n?
http://blogs.computerworld.com/apple_secretly_updated_13_inch_unibody_macbook_screens_0
Någon nybliven ägare som vet?

  • Medlem
  • Lund
  • 2009-06-16 08:01
Ursprungligen av gurrizz:

Det måste vara samma skärm i nya 13" Pron, som det nyligen kom en uppdatering på Alu MB'n?
http://blogs.computerworld.com/apple_secretly_updated_13_inch_unibody_macbook_screens_0
Någon nybliven ägare som vet?

Nja.. Mitt modellnr stämmer inte överens riktigt med den i länken. Samma tillverkare dock..

Modellnr i bilden:00009C89

modell i min: 00009CBD

men säkert nära besläktade...

Bevaka tråden