Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iLife 09 kommer?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Ja, vad säger man? Jag säger bara ett ord; KÖP!

Duplogubbar funkar

  • Medlem
  • International user
  • 2009-01-27 22:00
Ursprungligen av akerstrom:

Duplogubbar funkar

Det avgjorde saken.
Jag köper.

Yes!!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-02-03 08:24

Sprang in till macoteket igår och inhandlade! Har inte hunnit installera det dock. Som relativt ny mac-user (augusti förra året), så har jag inte uppdaterat mellan versioner, iwork08-09, iLife 08-09, osv.

Är det bara att göra som vanligt? I med skivan och sen? Märker den av att jag har iLife 08 redan? Hur blir det med mina bibliotek i iPhoto och iMovie, kommer dom bli intakta?

Körde igång en timemachine-session i morse (jag kör dom manuellt) innan ja gick till jobbet för säkerthets skull

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2009-02-03 08:43

Ett tips är väl om du använder iWeb att avvakta, speciellt om du publicerar till mobileme eller liknande. Det är ju inga rosor som sprids på apple's support forum direkt. Jag har lyckats publicera till folder men inte mycket mer.

Ursprungligen av d99gnu:

Ett tips är väl om du använder iWeb att avvakta, speciellt om du publicerar till mobileme eller liknande. Det är ju inga rosor som sprids på apple's support forum direkt. Jag har lyckats publicera till folder men inte mycket mer.

Aha, jag skulle läst på. Det var lite lattjo första dagen men nu snurrar det på utan problem. (Mobileme)

Bevaka tråden