Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HitList vs Things (vs OmniFocus etc)

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Så, ur askan reser sig fågel Fenix trots allt. The Hit List 1.0 är släppt, två och ett halvt år efter betaversionen kom ut. Inte konstigt att alla som rapporterar om det också nämner "unicorn"...

Fantastisk välgjord programvara från en utvecklare med urusel kommunikationsförmåga och känsla för kontakt med sina kunder. iPhone-app och synk ska komma snart påstås det, och vem skulle tvivla på det?

Faktum är att appen är färdig och bara väntar Apples godkännande, så den är också klar egentligen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-06-02 09:54
Ursprungligen av Adrian B:

Fantastisk välgjord programvara från en utvecklare med urusel kommunikationsförmåga och känsla för kontakt med sina kunder.

Håller med om att programmet är mycket välgjort. Jag använde det en tid men gick sen över till Things eftersom jag inte trodde att programmet skulle fortsätta utvecklas. Hans kommunikation är/var som du skriver inte så bra Men det kanske är dags att ge programmet en chans till.

Helt otroligt, trodde man aldrig.

Men ganska dyr...

Kors i taket!
Däremot fick jag inte deras "vill du att programmet ska flyttas till Programmappen" att fungera. Inget större problem men jag blev lite förvånd när jag i dag skulle öppna det och fann att "programmet" var på 0 K.

iPhone-appen släpptes idag i iTunes Store för 75 kr.

För få synkning mellan den och Mac-versionen krävs ett abonnemang från THL ("The Hit List Sync Service"), för tillfället 20 dollar/år. Varför Andy Kim valt den lösningen förklarar han ingående i ett inlägg i Google Groups.

Jag förstår varför han måste ta betalt för tjänsten, men när man är van vid gratis-är-gott från Google m.fl. så är min spontana reaktion att det tar emot lite att betala för synkningen.

Bevaka tråden