Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobilt Bredband nu med Com Hem

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Com Hem har i dagarna startat med mobilt bredband ihop med 3.
Special nu är : 4 månader fritt, därefter 100:-/månad. Modem 295:- - fritt inträde. Krav är att man har "vanligt bredband" med Com Hem.
För mig är det ett bra och billigt alternativ. 3 har ju dessutom mycket bra täckning.

Tack för det tipset !
Jag har Combo med Comhem och har deras bredband. Nu betalar jag 189 kr/mån för mobilt bredband från Tele2. Får fundera på detta.

Jag vägrar trycka en sån där hemsk USB-snabel i sidan på min MBP.
Funderar däremot på att stoppa i ett Expressard/34-kort i den. det finns ju en såådan plats. problemet är att då blir det 2000:-

Ursprungligen av Goflorp:

Jag vägrar trycka en sån där hemsk USB-snabel i sidan på min MBP.
Funderar däremot på att stoppa i ett Expressard/34-kort i den. det finns ju en såådan plats. problemet är att då blir det 2000:-

Jag är inte säker - men jag tror denna modell är mer som ett USB minne.
Ingen snabel i så fall - vägrar du fortfarande. Dom 2000:- kan du spara till MBP kommer med inbyggt 3G och byta upp dig kanske.....;)

Nja, jag är mer inne på ett kort från Ericsson, EC400g heter det, Expresscard och BÅDE 3G-kort och GPS i samma kort. Macdrivrutiner finns men jag är ändå osäker på om GPS:en fungerar under OSX....

1
Bevaka tråden