Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spotify invites

Tråden skapades och har fått 997 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av fedi-93:

Haha vad ska jag säga...Jag är 14 (Fyller år nästa fredag:D ), Blir det nåt åt mig nästa månad KaRo?:p

Ungdomar premieras, du får en invite av mig. (Resten har jag lovat bort till årskurs 7 på skolan jag jobbar på).

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Ungdomar premieras, du får en invite av mig. (Resten har jag lovat bort till årskurs 7 på skolan jag jobbar på).

OK. Då sparar jag inte en invite till fedi-93 (se # 122). Roligare att få en redan nu.

Känner inga som är intresserade privat så ger gärna mina nya två invites ca 29/11 till några i den här tråden. Om det finns några som inte hunnit köpa månadsprenumeration. Återkommer då. Tycker Spotify fungerar bra och jag har hittills gillat musiken.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-11-03 18:32
Ursprungligen av Martin Pettersson:

Ungdomar premieras, du får en invite av mig. (Resten har jag lovat bort till årskurs 7 på skolan jag jobbar på).

Tackar,Programmet var grymmare än jag trodde!:D

Skulle verkligen uppskatta en invite så man vet om det är värt att skaffa sig ett mobilt bredband när man är på resande fot och då kunna ha all musik med sig mobilt

mickez@gmail.com

MVH // Mikael

Ursprungligen av KaRo:

Nu är det ju så att alla som får en invite i sin tur kan skicka några invites (om jag har läst rätt) så skicka vidare......➤➤➤➤➤

till mig tex under PM här på 99.se;)

Jag har inte fått någon iaf

Men får jag en så delar jag så klart med mig!

Skicka gärna en till ifredde.anka@gmail.com om du känner för det, uppskattar det. Hjälper kanske dig en dag ps. jag gillar musik

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-10-30 00:45

Tacksam för invite kram på förhand. dir.schroder@gmail.com

Jag ska väl inte vara sämre jag så jag tar gärna en invite, har invites till andra ställen om ett byte är av intresse, släng hit ett PM om ni känner er manade

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-30 09:54

Hej!

Jag tar tacksamt emot en invite jag också om det är någon som skulle ha någon över.

rodeormen@yahoo.se

Mvh
Cyber

Jag fattig student, tar gärna invite. sehr@kosmisch.net

Tacktack!

tar jättegärna en invite jag med =D
paaaaaatrick@gmail.com
tackar & bockar i förhand!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-10-30 11:40

Känns som att chansen är liten, men man måste ju försöka...

Har någon nån invite kvar? Please....

joamaia@me.com

Ett tips är att gå in och tävlingsformuläret här och skriv upp er.
Fiesta Music

Har funkat för en polare!

Vad är 99 kr? Två öl för en student?
Alla har råd med 99 kr en gång.

Mina invites får de som inte ber efter dem utan efter de jag tycker ska ha dem.

Precis på samma sätt som jag ogillar gold beggers i WoW.

  • Medlem
  • Lund
  • 2008-10-30 17:21

Ja, Tack! henrik (a) whataniceday.com

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-10-30 21:31

Kan väl testa programmet... fedi.93@gmail.com

Edit: Tackar, Jag har fått!

Senast redigerat 2008-12-07 13:06

Intresserad av se varför tjänsten är så hajpad en invtite vore snällt om någon har en till övers.. screwpull at gmail.com

Helt otroligt, vilken tjänst! Jag tror inte mina ögon!

Ursprungligen av Kristofer:

Helt otroligt, vilken tjänst! Jag tror inte mina ögon!

Nja... visst den är bra och så men jag började nästan grina idag när jag skulle ut och ville ta med mig min nygjorda spellista.
Sedan finns inte all musik man kan tänka sig. Det saknas en hel del faktiskt.

Senast redigerat 2008-11-02 11:06

Så då vart man Premiumköpare av Spotify nu

Se där! Håll i hatten nu när du får 200 bönebrev i brevlådan.

Jag blir inte tillsammans med en gris bara för den är snäll

Att bara ge bort till okända personer känns onödigt!

  • Medlem
  • Linghem
  • 2008-11-02 21:21

Ah, värt ett försök. Är rätt övertygad om att jag kommer betala för det framöver, men det stör mig att det inte finns något sätt att testa tjänsten först utan att betala för en månad. Så vill någon vänlig själ ge mig en invite är jag tacksam i säkert en vecka.
(Jag fyllde 30 i torsdags, bara det är väl en anledning?)

stina(at)lekatt.se

Jag orkade inte ragga invites mer, så jag köpte en månadsprem. och sa upp det på en gång. 99kr som engångsavgift är inte så farligt.

Verkar som om jag vann ett konto i Ford Fiesta-tävlingen, så är inte i behov längre. Tack för tipset!

Då jag på allvar funderar på att helt ge upp den "olagliga" musiknedladdning söker jag nu ett bra och smidigt, lagligt, alternativ till att lyssna på musik och skulle verkligen bli glad över en invite till Spotify!:)
Om någon har en plats i sitt hjärta att skicka en invite till mig så kan den skickas till

painreaperswe@gmail.com

  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-05 03:36
Ursprungligen av Pain Reaper:

Då jag på allvar funderar på att helt ge upp den "olagliga" musiknedladdning söker jag nu ett bra och smidigt, lagligt, alternativ till att lyssna på musik och skulle verkligen bli glad över en invite till Spotify!:)
Om någon har en plats i sitt hjärta att skicka en invite till mig så kan den skickas till

painreaperswe@gmail.com

Har ett konto och även om jag måste säga att det är riktigt trevligt att ha tillgång till så mycket musik så är ju kvaliteten på låtarna inget att hurra för. Det är ett jättebra sätt att hitta ny musik men för min del blir det nerladdningar i bättre kvalitet om jag hittar nåt intressant

Ursprungligen av shandar:

Har ett konto och även om jag måste säga att det är riktigt trevligt att ha tillgång till så mycket musik så är ju kvaliteten på låtarna inget att hurra för. Det är ett jättebra sätt att hitta ny musik men för min del blir det nerladdningar i bättre kvalitet om jag hittar nåt intressant

Ok, det är ju trist.. Men det är ju skönt att ha ett online-bibliotek med musik på resande fot

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-11-05 06:48

blipp

  • Medlem
  • Märsta
  • 2008-11-06 16:14

skulle också gärna vilja ha en invite till Danijel.se@gmail.com om någon kan vara lite snäll ^^

Bevaka tråden