Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vatten-skadad och bränd skärm?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-09-28 21:30

Jag märkte detta (se bilder).Det måste ha varit så sen jag fick den för att jag har aldrig haft en så blöt trasa när jag gjort rent den bara lite fuktig,och det där som är gul-aktigt har jag ingen aning vad det kan vara.vad ska jag göra?

Bilder: ImageShack - Hosting :: img1482bl3.jpg
ImageShack - Hosting :: img1483zv0.jpg
ImageShack - Hosting :: img1512dq0.jpg

Senast redigerat 2008-09-28 21:43
  • Medlem
  • 2008-09-28 21:55

För det första; grattis till att du överhuvudtaget upptäckt det!

Det är nog inte orimligt att det varit där hela tiden, men det kan ju vara en droppe av något som runnit längs skärmen också.

Om du tycker det är väldigt jobbigt tycker jag att du ska klaga, annars känns det kanske som en sak man kan leva med?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-09-28 22:00

Det är väl klart jag ska klaga, plus en massa skit innanför glaset är juh inget fint,åker till Machuset i Jönköping nästa helg för att antingen få det fixat eller få en ny!

  • Medlem
  • 2008-09-28 22:20

Ja, kanske det ... men om du inte upptäckte det direkt är det väl knappast något du stört dig på?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-09-28 22:27
Ursprungligen av stfm:

Ja, kanske det ... men om du inte upptäckte det direkt är det väl knappast något du stört dig på?

Kanske inte,men nu när man vet att det finns kan man inte sluta tänka på det...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-09-29 00:00

Det kanske är det här problemet som många har haft : Apple - Support - Discussions - Moisture or yellow dust inside new iMac ...
Som gör att det blir blött,BTW börjar den låta som en gris och piper nu!
Ångrar som inne helvette att jag köpte skiten!!

1
Bevaka tråden