Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se:s mesta trådskapare

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Men har vi inte bivit lite OT här. Det är ju antal skapade trådar det gällde. Finns det inte en liknande förteckning över det ?

  • Medlem
  • 2008-08-19 20:01

Mitt inlägg handlade om inlägg, precis som jag skriver.

Ursprungligen av KaRo:

Men har vi inte bivit lite OT här. Det är ju antal skapade trådar det gällde. Finns det inte en liknande förteckning över det ?

Inte vad jag känner till.

Efter som jag startade tråden så får jag väl ha en synpunkt:

Tanken var att man skulle hitta flest ihopsamlade totala antalet läsningar för varje unik användare och utifrån det kunna ranka... det är ju inte så värst märkvärdig att på 5 år samla ihop att man SKAPAT kanske 4-5.000 trådar, möjligen kan man genom mitt sätt att ranka få ihop det till att person X-Y genererat det största engagemanget. Jag har som exempel startat 4.723 stycken sedan jag för 7 år sedan blev medlem. Ni måste ju hålla med om att det stundvis skapas trådar som är på gränsen till totalt meningslösa (typ denna... hmm), dvs. som skapar näst intill inga läsningar.

  • Medlem
  • 2008-08-20 06:59
Ursprungligen av Olle@mac:

Efter som jag startade tråden så får jag väl ha en synpunkt:

Tanken var att man skulle hitta flest ihopsamlade totala antalet läsningar för varje unik användare och utifrån det kunna ranka... det är ju inte så värst märkvärdig att på 5 år samla ihop att man SKAPAT kanske 4-5.000 trådar, möjligen kan man genom mitt sätt att ranka få ihop det till att person X-Y genererat det största engagemanget. Jag har som exempel startat 4.723 stycken sedan jag för 7 år sedan blev medlem. Ni måste ju hålla med om att det stundvis skapas trådar som är på gränsen till totalt meningslösa (typ denna... hmm), dvs. som skapar näst intill inga läsningar.

Olle, även du blandar ihop trådar och inlägg. Du har 4723 inlägg, inte skapade trådar.

Ursprungligen av Baron:

Olle, även du blandar ihop trådar och inlägg. Du har 4723 inlägg, inte skapade trådar.

Ah.. ser det nu, fast mäts det då sedan jag blev medlem eller från äldst skapade tråd. I mitt fall är det ca: 2,5 års skillnad mellan dessa datum. Jag blev medlem 2001-09-09 men äldsta tråden dateras bara till 2004-04-14. Lite tråkigt att det inte går att få statiskutrag ur alla trådar och svar, trodde datorer var till för sådant... fast det bygger väl på intresse från de som skapade programvaran och dit hör nog inte någon admin på 99. Fast kanske är det så enkelt att ingen tycker att det skulle fylla något meningsfullt tomrum i vad vi behöver veta.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2008-08-20 01:24

Drygt 1000 inlägg på 9 1/2 månad... måste vara mycket dravel....

Ursprungligen av kenjon:

Drygt 1000 inlägg på 9 1/2 månad... måste vara mycket dravel....

1.200 inlägg sedan jag började skriva här i februari-08, dvs på 6 månader. Ja, där finns väl en del dravel. Långa dravel till och med. Fast en del saker som jag känner att jag verkligen kan stå för.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-08-20 07:15

Ah! Då är jag med På mina 37 skapade trådar har det genererats 203 svar och totalt 7571 visningar.

Har startat 84 trådar

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-20 11:09

Hmm 1748 inlägg men bara 23 startade trådar...

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-08-20 12:15

Bara jag som läste rubriken till "99:es mesta trådkapare"?

...men skämtåsido förstår jag inte var denna diskussion egentligen gör i kategorin "feedback"...

Ursprungligen av kroffe:

...men skämtåsido förstår jag inte var denna diskussion egentligen gör i kategorin "feedback"...

Ibland är det gränsfall när man väljer forum.. allt är inte svart och vitt. Att jag valde "Feedback" var för att jag inbillade mig att de som hanterar systemet (sidorna) även har eller borde ha tillgång till den typ av information som jag sökte, och kan man då diskutera sådant som är relaterat till detta så är forumet inte totalt fel valt.

  • Oregistrerad
  • 2008-08-20 17:00

144st har jag skapat.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-08-20 17:16

44 trådar. Startar inte några längre, har bättre saker för mig.

Kanske när jag behöver hjälp någon gång så.

27, helt lagom måste jag säga.

Bevaka tråden