Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stevenote träff?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Som jag förstått det är det tyvärr inte live, vilket förstör själva känslan rätt mycket tyvärr.

Jag håller faktiskt med. Det är trist att inte se det live. För övrigt så undrar jag om det går nu huvudtaget? Ingen vet alls vilken tid den visas. Och repris-streamen kan lika gärna börja klockan 21.00 som väl 24.00.

Samuel K. Hur görs? Vad tycker du?

Trist att det inte sänds live. Eftersom det ju dels känns lite som att se en vm-final inspelad på video, och dels inte är känt när det kommer att visas, tycker jag att det är lika bra att avblåsa det hela. Blir dessutom rätt trassligt för min del eftersom jag måste vara på plats hela tiden som dörren hålls olåst, och då det inte sägs exakt när det börjar måste jag be husservice att hålla dörrarna olåsta ungefär halva natten...

Eller, för att hålla en lång utläggning kort, så tycker jag att vi avblåser det hela. Det blir enklast så. Men nästa gång det blir en direktsänd keynote så ska jag försöka se till att HUMlab är öppet för alla som vill komma!

Jag som hade köpt popkorn och läsk!

Hur trist som helst! Att Apple inte fortsätter med Live-sändningar stör mig faktiskt väldigt mycket...

  • Oregistrerad
  • 2003-06-22 20:49

ok, ja så kan det gå. Kan inte annat än hålla med om att det är synd att inte Apple sänder live.

Synd att traditionen inte kunde upprätthållas... Bättre lycka nästa gång.

Bevaka tråden