Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av klarabara:

Så här var bildbeviset.. ville ha bilder av det nu, innan det växer ut. Jag måste hitta mig en ny frisör för hon som klippte mig drog till NL igen...

Sjysst!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-07-09 08:14
Ursprungligen av klarabara:

Så här var bildbeviset..

Vilken sommarfräsch och fin frisyr! Och tjej!

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2010-07-09 08:42
Ursprungligen av Eva:

Vilken sommarfräsch och fin frisyr! Och tjej!

Det hade jag som man inte vågat/fått säga.
Men håller förstås med i det tysta!!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2010-07-08 21:31

Snyggt klarabara!

  • Medlem
  • 2010-07-08 21:36

Ett "sommarjobb" som kommer att generera klirr i kassan. Nu är bara frågan hur man ska göra med det nuvarande jobbet, man får ju inte ta tjänstledigt för att jobba på ett annat ställe med bättre betalt.

Tusen tack!

Klarabara, snyggt!

Jag är så glad idag för jag har skaffat en 27" i5 8GB/1TB - va gött!
Perfekt maskin för mig som vill bolla med foton!

  • Medlem
  • Hillared
  • 2010-07-09 00:03
Ursprungligen av Goflorp:

Klarabara, snyggt!

Jag är så glad idag för jag har skaffat en 27" i5 8GB/1TB - va gött!
Perfekt maskin för mig som vill bolla med foton!

Yaay, då får man snart se en uppdaterad bild på ditt skrivbord i tråden för det?

Ursprungligen av Drakfot:

Yaay, då får man snart se en uppdaterad bild på ditt skrivbord i tråden för det?

Självklart, det vill ju till ge inbrottstjyvarna en snygg What You See Is What u Get!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2010-07-09 03:38
Ursprungligen av Goflorp:

Jag är så glad idag för jag har skaffat en 27" i5 8GB/1TB - va gött!
Perfekt maskin för mig som vill bolla med foton!

Den iMacen är rena drömmen! Grattis!

*rodnar lätt*

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2010-07-09 10:30

Sista dagen på jobbet, sen blir det semester i fyra veckor. Behöver jag säga något mer?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-09 12:09

Ja, men jag måste bara skriva här i tråden. Är klar med mina civilingenjörsstudier och har precis skrivit på för ett jobb som jag verkligen vill ha. Har nu semester till början av augusti. Sitter i sommarvärmen vid en stuga vid Bråviken och njuter av sommaren. Idag börjar sambon sin semester och kommer och gör mig sällskap. Idag är jag glad

Ursprungligen av vanilj:

Ja, men jag måste bara skriva här i tråden. Är klar med mina civilingenjörsstudier och har precis skrivit på för ett jobb som jag verkligen vill ha. Har nu semester till början av augusti. Sitter i sommarvärmen vid en stuga vid Bråviken och njuter av sommaren. Idag börjar sambon sin semester och kommer och gör mig sällskap. Idag är jag glad

Det där var VERKLIGEN en anledning att vara glad! Grattis!

Ursprungligen av vanilj:

Ja, men jag måste bara skriva här i tråden. Är klar med mina civilingenjörsstudier och har precis skrivit på för ett jobb som jag verkligen vill ha. Har nu semester till början av augusti. Sitter i sommarvärmen vid en stuga vid Bråviken och njuter av sommaren. Idag börjar sambon sin semester och kommer och gör mig sällskap. Idag är jag glad

Vad gött!

Det är dig väl unnat att ha det gött.
Ta en pilsner, luta dig tillbaka och bara njut....

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-10 23:04

Skönt trådinitiativ. Jag bubblar inombords eftersom jag i morgon (extremt fotbollsointresse till trots) får trängas med 80 000 andra Amsterdambor på Museumplein och se när Holland kniper VM-titeln (!). Till på köpet fick jag i fredags reda på att en kund vill boka mig ända till slutet av september för ett jobb jag är fett bra på. Good times, good times.

Jag är glad för att jag har spenderat en heldag i solen vid havet tillsammans med några av mina närmsta vänner!

jag är glad för att min halsfluss är mycket bättre och jag inte har någon feber, och i morgon börjar semestern på "riktigt"!!

Ursprungligen av Gusten68:

jag är glad för att min halsfluss är mycket bättre och jag inte har någon feber, och i morgon börjar semestern på "riktigt"!!

Krya på dig. Du vet väl att bra glass är riktigt bra i slutskedet på en halsfluss ?

Ursprungligen av Goflorp:

Krya på dig. Du vet väl att bra glass är riktigt bra i slutskedet på en halsfluss ?

Ok då ska jag ta och medicinera mig massor!! Ben & Jerry's Cookie dough räknas väl som ren medicin??

Absolut Gusten, dessutom har jag från säker källa att ALLT man kan ha på en glass är lätt antiseptiskt och har "läkande psykosociala egenskaper"

T ex Kolasås....

Gäller allt utom Ohojs Hallonsås, den faller under "Sexhjälpmedel"

Ursprungligen av Goflorp:

Absolut Gusten, dessutom har jag från säker källa att ALLT man kan ha på en glass är lätt antiseptiskt och har "läkande psykosociala egenskaper"

T ex Kolasås....

Gäller allt utom Ohojs Hallonsås, den faller under "Sexhjälpmedel"

Bwahaha.... den var go den!! jag trillade nästan ur stolen..

För att vara on-topic här..

Jag är så glad idag för att: Goflorp är så himla rolig!

  • Medlem
  • Luleå
  • 2010-07-11 14:20

Det är fasen sommar här uppe idag, och det sammanfaller med ledighet!

dags o väcka tråden, är superduper nöjd med min tatuering jag har gjort idag! Wihoo!

Ursprungligen av Engalunda:

dags o väcka tråden, är superduper nöjd med min tatuering jag har gjort idag! Wihoo!

Bild? Please.

Visar du din visar jag min

Senast redigerat 2010-08-08 20:59

hehe okej, nygjord så ganska så röd fin färg än sålänge:)

men... hur tjyven lägger ja in en bild från datorn tros? :">

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-08 18:53
Ursprungligen av Engalunda:

cool snobben är min favvo

underarmen förmodar jag har inte glasögonen på mig

vart tatuerar man sig säkert och proffsigt i Götet utan att behöva åka till LA inc.

Ursprungligen av CUBEIS:

cool snobben är min favvo

underarmen förmodar jag har inte glasögonen på mig

vart tatuerar man sig säkert och proffsigt i Götet utan att behöva åka till LA inc.

Kolla med NO FEAR Tattoo uppe på Baksidan Schillerska Gymnasiet, gatan upp till Där MacForum, Föreningsgatan, låg förut (Kristinebergsgatan?).

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-08-08 21:25
Ursprungligen av Goflorp:

Kolla med NO FEAR Tattoo uppe på Baksidan Schillerska Gymnasiet, gatan upp till Där MacForum, Föreningsgatan, låg förut (Kristinebergsgatan?).

Okey tack för tipset. Jag är oskuld, när det gäller tatueringar måste tilläggas

Gör det mycket ont vissa delar på kroppen gör ondare än andra förmodar jag ?

Vart ska man börja ? armen okey ?

funderar på en sådan inka rand hehehe. runt om som en smal krans ni fattar eller. eller vad den kallas.. men då kanske man måste ha lite biceps runt om

Jag får väl puscha lite på gymmet innan.....

Bevaka tråden