Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ja e så jävla glad idag!

Tråden skapades och har fått 3729 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av planB:

Vad har du för leverantör?

Han har Tele2 vilket man får reda på efter att ha läst sur-tråden.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-21 19:55

Spänningshuvdvärk till trots är jag på glatt humör...

* Igår gjorde jag en perfekt Chili. Precis så stark att man svettas o näsan rinner samt att det hettar i hals o mun men inte så stark att den inte gick att äta

* Idag fick jag ett mail från Bokus som säger att Steve Jobs biografin är tillgänglig för beställning,

* På tisdag ska jag ner en snabbis till Stockholm igen. En knapp 24-timmars visit som på tisdagskvällen kröns med Jean-Michel Jarre på Hovet,

* På torsdag ska jag på "inspirationskväll" hos min favvo-florist/inredningsbutik o jag VET att jag inte ska äta middag innan för det bjuds på mkt gotteligott

Den varma känslan jag får när jag hör intro musiken för varje MotoGP sändning från British Eurosport.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-22 10:42
Ursprungligen av LCR:

Den varma känslan jag får när jag hör intro musiken för varje MotoGP sändning från British Eurosport.

Törs jag påstå att du gillar motorsport?

Pavlovs hynda in action.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-22 15:24

När jag såg vad det stod på texten längst ned och att jag skulle trycka där...

Gillar att vara nörd!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-22 16:55

Fått bekräftat leverans på 2 stycken iPhone 4S till på fredag. 1 svart till min fru och 1 vit till mig

Glädjen är total...

Snart 2 stycken iPhone 4 på tradera då med andra ord

  • Medlem
  • 2011-10-22 17:13

Igår kom jag hem och hade ett paket från Ben&Jerry's och i det ligger ett jättebra paraply som jag vann i en tävling jag glömde bort!
Igårkväll lade jag mig tidigt istället för att åka iväg och träffa kompisar (Det var jätteskönt!)
Imorse beställde jag en iPhone 4S 64GB vit!
Nu skaffade jag ett supporterkonto här på 99!

Jag funderar på att beställa Steve Jobs-biografin...

Jag är helt uppe bland molnen idag!

EDIT: Precis nu mailade en kompis mig och frågade om han ska köpa en tshirt med mustacher på åt mig. Jag vet snart inte var jag ska ta vägen!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-10-22 18:13

Glömde skriva att jag precis ätit bästa ryggbiffen med ugnsrostade rotgrönsaker (polka, gul, rödbetor), potatis samt en kick-ass rödvinsås som blev så sjukt bra. Ett stort glas rött till det och en underbar lördagskväll har påbörjats.

Idag är jag glad för att jag spelat Trail of Cthulhu med mina vänner, blivit bjuden på Halloweenfest, förhoppningsvis sålt min DSLR och för att jag inte ska supa skallen av mig i kväll. Jag är mindre glad för att jag inte har en aning om vad jag ska klä ut mig till...

  • Medlem
  • 2011-10-22 19:17
Ursprungligen av Capeman:

Jag är mindre glad för att jag inte har en aning om vad jag ska klä ut mig till...

Är det inte givet med zombie-Steve Jobs?

Kanske en kombo där en kompis är en android och blir jagad av zombie-steve under kvällen. Tror det kan bli uppskattat.

Hahaha får nog starta en tråd om detta...!

Släktingar tjoar på min fru och grattar.

Grattis till din gubbe, han har ju tagit dagens läsarbild i GT!

- Ja, just get, jag knäppte bilder i luren på älgen som sprang inne på sjukhusområdet på fre eftermiddag.....

Jag får kolla upp vad man får för det...

Senast redigerat 2011-10-22 21:21
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-22 20:17

J-Södra vann mot GIF och slipper kvala! Men GIF är ändå gladast! Världen är upp och ner...

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-10-24 14:39

Underbart väder! Närmaste tio dagarna visar prognosen att temperaturen knappt lägger sig under fem plus. Full fart med sommardäcken!

House of Commons röstade nyligen ner en motion om att gå till folkomröstning om brittiska medlemskapet i EU. Som politiskt aktiv och EU-förespråkare så är jag naturligtvis otroligt GLAD i kväll! Oron satt där ett tag.

... ni får ursäkta den politiska prägeln! Vi behöver _INTE_ skapa en debatt i ämnet.

Jag är så glad idag (men framförallt igår) över att jag äntligen köpt en iPad 2. Tyckte min <acronym title="MacBook Air" style="border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 1px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; font-variant: normal; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help; ">MBA</acronym> var årets bästa köp, men iPaden är bättre.

Snart får gladtråden fira 150 sidor, glatt värre!

Ursprungligen av PeeMaN:

Snart får gladtråden fira 150 sidor, glatt värre!

Bara 30 sidor här, men jag är lika glad för det.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2011-10-27 14:51

Snart går man hem för dagen, sedan väntar morgondagen samt helgen spelandes Battlefield 3!
(Vi har en egen server, men vet inte om man får göra reklam för den här eller ej?)

  • Medlem
  • 2011-10-28 12:50

Knallade upp till den lokala teliabutiken mest på skoj vid tjugo i tio och där stod det tre tappra själar. Kom in i butiken och dpm hade 25 iphones förutom dom som var förbokade. Så jag klippte en vit 32:a.

Jäklar vad fin den är, och vilket lyft att gå från en 3GS till den här.

Kommer vara så jäkla glad hela helgen!

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-28 12:54

Tjohoo!!! Siri väntar på mig på postkontoret, så man är ju lite småglad, hur patetiskt det än nu låter. Det finns förstås andra saker i världen som är viktigare att vara glad över, men just idag tänker jag vara glad för att jag får min telefon. 3GS -> 4S

Nytt batterigrepp köpt & ett Tokina 11-16/2,8! Supernöjd än så länge!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-10-29 09:35

Idag är jag rätt nöjd över att Tri-X 400 är så förlåtande. Trots att jag ställer in exponeringarna som en amatörmässig kratta går det ändå att få ut trevliga bilder med hyggliga detaljer ur negativen.

  • Medlem
  • 2011-10-29 11:00

Enligt Aftonbladet, alla vårs favorittidning kommer denna säsong av Idol att bli den sista! Jag säger som Fylking: ÄNTLIGEN!!!

Ursprungligen av Dalle:

Enligt Aftonbladet, alla vårs favorittidning kommer denna säsong av Idol att bli den sista! Jag säger som Fylking: ÄNTLIGEN!!!

Typexempel på TV-kväll hos nilssons.

klick, idol, näe
klick, Körslaget, men vaf...
klick, gammal bondfilm på TV3, fast just nu reklam
klick, Familjeunderhållningsprogram med soffor och kärringar... gnnnnn
klick, gokväll...gör om mig... näe
klick... BBC entertainment ; oftast kul och bra
BBS Knowledge, ngn jättebra dokumentär.... TACK!!!!!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2011-10-29 16:05

Köpte mig en begagnad 24" iMac på Tradera. Jösses vilken stor skärm.

Glad att jag tog beslutet att överge Spotify. Att köpa musiken i iTunes och kunna skicka den fritt mellan mina iOS-enheter är bara underbart. Eller för den delen fritt kunna välja var jag vill spela upp min musik och i vilket program.

Bevaka tråden