Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wwdc 2008

Tråden skapades och har fått 71 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-06-09 21:27
Ursprungligen av motif:

Men kan inte överföra stereo ljud A2DP eller vad det kallas, kan säkerligen inte den nya heller

stereo ljud A2DP ???

  • Medlem
  • Linköping
  • 2008-06-09 21:29

Listan över de 22 länderna finns här http://www.apple.com/au/iphone/countries/ och Sverige är med.

Är inte den stora frågan hur många kronor varje månad jag blir tvungen att betala till Telia för att äga en iPhone 3G?

Det är i alla fall vad jag funderar på. Har redan en touch. Och en helt ok SonyEri. Är det värt att köpa en iPhone?

Jag skiter i vad den kostar i inköp, om de vill ha 300 kr i månaden av mig sen bara för att jag har den står jag nog över ändå...

  • Medlem
  • 2008-06-09 21:40
Ursprungligen av torkel.danielsson:

Är inte den stora frågan hur många kronor varje månad jag blir tvungen att betala till Telia för att äga en iPhone 3G?

Det är i alla fall vad jag funderar på. Har redan en touch. Och en helt ok SonyEri. Är det värt att köpa en iPhone?

Jag skiter i vad den kostar i inköp, om de vill ha 300 kr i månaden av mig sen bara för att jag har den står jag nog över ändå...

Riktigt bra fråga. Hur mycket är vi villiga att betala för nåt WiFi bjussar på rätt generöst.

lite buggig men den svenska sidan för iphone finns nu uppe

Apple - iPhone

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-09 21:50

Vi kan väl ge dem tills imorgon på sig? Gissar att kundtjänst kommer bli nerringd, så de måste nog pusha ut all info de har på hemsidan.

Vad är det som är skandal?

  • Medlem
  • 2008-06-09 21:54
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Vad är det som är skandal?

Reklamvärdet på kvällens event är rätt stort. Att inte utnyttja detta och låta OSS FREAKS förhandsbeställa är en marknadsföringsKATASTROF.

Jaa.

Kanske är de sura för att de kallas Sonera och inte Telia på Apples sida.

Apple - iPhone - Var du köper

Kundtjänst vet ingenting än. hysh hysh hysh. De lär få veta fr.o.m imorgon.

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-06-09 21:54
Bevaka tråden