Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sommarpub?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • 2003-08-06 17:43
Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Det finns en jäkla massa stolar på kajen, en fin restaurang om det blir för kyligt, och till och med (rätt dyra) hotellrum för våra utländska medlemmar.

Om man är bosatt i Skåne Daa!
Special prajs for U Träe for tio?

  • Avstängd
  • 2003-08-06 18:02

Jag är väl bara avundsjuk eller saknar kontakt med storstäder som jag är uppväxt i. Här finns Slowfood , slowminds , äta gott , sova middag , "ma?ana" Men efter sju år här nere har jag inte kommit in i "sydmentaliteten" men är på god väg.
Men att ta bort 30 eller mer år av stress tar ett antal år av att trappa ner.Antagligen.
Jag bor i Sveriges Provence men är ändå inte nöjd. ***##%&"% på mig själv
Varför är det alltid grönare där borta :---

Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Det finns en jäkla massa stolar på kajen, en fin restaurang om det blir för kyligt, och till och med (rätt dyra) hotellrum för våra utländska medlemmar.

Tack, men jag har övernattningsmöjligheter vid Nacka Forum, gratis. Men Hotell J är också najs.

Det bästa är att när sensommaren kommer och det blir kyligare på kvällarna, så kommer servitriserna ut med filtar till gästerna. En vilstol, filt, TiBooken och ett italiensk rödvin och man har hittat paradiset...

Bevaka tråden