Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se-mall för iPhone

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Gör en intervju med dem och lägg upp på en blogg eller sälj den till MacWorld eller CAP&D.

Haha, nej det tror jag inte. De är inte ensamma om att ha fått erbjudandet och jag skulle inte intervjua vänner för att sälja materialet.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-10 18:48
Ursprungligen av henkebarn:

Haha, nej det tror jag inte. De är inte ensamma om att ha fått erbjudandet och jag skulle inte intervjua vänner för att sälja materialet.

Klart du kan om dom vet att du skall göra det och sen går ni ut på krogen för pengarna

Ursprungligen av henkebarn:

Haha, nej det tror jag inte. De är inte ensamma om att ha fått erbjudandet och jag skulle inte intervjua vänner för att sälja materialet.

Vilka fler är det som har fått det och vad bestod det av då?

Så...
Jag surfar nästan dagligen in här på min nya fräcka teknologiska leksak...
Händer det något eller lades det på hög?

Och OT:
vad händer med 1.5?
Är det här 1.5?

99.se 1.5 är fortfarande "på gång". Det finns en separat utvecklingssserver som vi testat på men vi behöver en utvecklare och den vi anlitat är fortfarande upptagen

(jo det är lite "B" men vi kan inte anlita en byrå och jag kan inte göra det själv. Belak är 100% bokad hela sommaren)

Tänk den dagen man kan helt smärtfritt kan surfa runt på 99.se på sin iPhone, då kommer man verkligen inte få något gjort, varken hemma eller borta

Man börjar ju undra om det kommer hända...

Det hade varit kul om det blev något, ja. Vi får hålla tummarna.

  • Medlem
  • 2008-09-04 22:35

MacRumors har ju ett iPhone vänligt utseende som val av 'skin', och det är ju baserat på vBulletin! Kanske skall ni kika på det!

Och då LÄNKAR man också

  • Medlem
  • 2008-09-04 22:42

Det gör man!

Mac Forums - Mac News and Rumor Discussion
Den länken borde leda er till MacRumors forum med iPhone temat!

Även macworlds forum är numera iPhone-anpassat. Logga in på forum.macworld.se och välj "Optimerat för min iPhone" längst ner på sidan för att kolla in.

Ska verkligen 99.se vara sämre?

uppenbarligen.
Börjar det bli dags att utforska andra forum kanske?
Tråkigt att 99an inte hänger med.
Antar att man får vänta tills vBulletin uppgraderas, och då säger erfarenheten att man får vänta.

Måste bumpa detta och säga att jag tycker att det är LÖJLIGT att detta ännu inte är fixat.
När andra forum lyckas att fixa ett iPhonealternativ av sina forum, tex modmyi.com, macrumors.com.
Arbetas det alls med detta?

Det finns ett skin skapat för vBulletin som nämns ovan men det ser inte tillräckligt bra ut tyvärr...

Detta företag erbjuder ett skin för InvisionBoard som MacWorld använder:
iPhone Skin for Invision Power Board (IPB, IP.Board)

Ursprungligen av Björnström:

Detta företag erbjuder ett skin för InvisionBoard som MacWorld använder:
iPhone Skin for Invision Power Board (IPB, IP.Board)

Det ser bra ut enligt mig, verkar inte så dyrt heller, man kanske kan ha en liten insamling?

En insamling vore något. Jag lägger gärna in pengar för 99.ses utveckling.

Ursprungligen av Björnström:

Det finns ett skin skapat för vBulletin som nämns ovan men det ser inte tillräckligt bra ut tyvärr...

Detta företag erbjuder ett skin för InvisionBoard som MacWorld använder:
iPhone Skin for Invision Power Board (IPB, IP.Board)

Ursprungligen av Patrik D:

Det ser bra ut enligt mig, verkar inte så dyrt heller, man kanske kan ha en liten insamling?

Ursprungligen av henkebarn:

En insamling vore något. Jag lägger gärna in pengar för 99.ses utveckling.

Ser jag i syne eller är $10 (!!!!!) hindret för att köpa in ett iPhoneskin till forumet?
Hur lite får ni för alla reklambanners här egentligen?

  • Medlem
  • 2008-11-26 16:58

99.se kör vBulletin, inte InvisionBoard. Kika på vBulletin.org Forum - The Official vBulletin Resource! för att hitta vBulletin-relaterade skins.

Vilket innebär att forumet måste byggas om helt om det ska funka med iPhone Skin for Invision Power Board (IPB, IP.Board), eller?

Ursprungligen av henkebarn:

Vilket innebär att forumet måste byggas om helt om det ska funka med iPhone Skin for Invision Power Board (IPB, IP.Board), eller?

Det där iPhone-skinnet fungerar inte helt enkelt.

Om det finns en duktig webbutvecklare som vill ta på sig att utveckla ett bra skin för iPhone kan Mantaray garanterat ordna fram betalning för arbetet.

Ursprungligen av Björnström:

Om det finns en duktig webbutvecklare som vill ta på sig att utveckla ett bra skin för iPhone kan Mantaray garanterat ordna fram betalning för arbetet.

Jag kan gärna ta på mig det.

Ursprungligen av ztaafen:

Jag kan gärna ta på mig det.

Maila mig på martin.bjornstrom@mantaray.se så snackar vi om det! Om det finns fler intresserade så kan ni göra likadant!

  • Medlem
  • 2008-11-26 17:11

Japp (säger jag utan att ha koll egentligen, men någon rättar mig säkert om det är fel). Eller så hittar man något till vBulletin.

Behöver ni någon hjälp med XHTML, eller HTML överhuvudtaget så kan jag ställa upp.

Du har mail!

Kommer ni nånstans?

har inte fått något mail tillbaks :/... Får väl skicka igen!

Ursprungligen av Felix.Thalen:

har inte fått något mail tillbaks :/... Får väl skicka igen!

På allvar?!!?

Bevaka tråden