Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bredbandsbolaget Box - varning

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Mac OS 10.5.8
Firefox 3.6.10
Installerade Adobe Air nyss för att kunna göra detta, dvs up-to-date
Laddade hem senaste Flash

precis samma resultat i Firefox

Detta är anledningen varför jag håller med Steve Jobs angående Flash...

Så fort någonting inte fungerar "Uppdatera Flash!"

Orkar inte testa med Safari eftersom det bara kraschar programmet 9 av 10 gånger, och när det väl fungerar så laddar den upp ett tag och sedan bara slutar.

LCR

@perka: Tack för dina svar, du verkar representera BBB.

Min kommentar ang. Flash var generell inte specifikt BBB Box, och man ser inte alls samma problem med annan mjukvara i den utsträckning man ser med Flash. Jag är glad att min iPad inte har Flash.

Jag kommer att prova lite olika datorer, även en PC, men om det inte fungerar pålitligt går jag över till något annat.

LCR

  • Medlem
  • 2010-10-01 09:53

Jag hoppas att att du får tjänsten att fungera som den ska och vi ska, som nämnts tidigare, se om vi kan lösa problemen med uppladdning av stora filer i kommande versioner av Box Lagring. Jag kan dessvärre inte svara på när det kommer vara löst.

Det kan dock hända att Box Lagring tyvärr inte uppfyller de krav du ställer på denna typ av tjänst.

Jag håller för övrigt med om att Flash Spelaren i Mac är värdelös jämför med motsvarande i Windows.

Mvh Pär

Ursprungligen av perka:

Det kan dock hända att Box Lagring tyvärr inte uppfyller de krav du ställer på denna typ av tjänst.

Nej, kan jag inte ladda upp filer så gör den tyvärr inte det...

LCR

Bevaka tråden