Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lcd eller plasma?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Robo-X:

Inte alla har ambilight. T ex Philips 42PES0001 har inte ambilight och är ca 4 cm tjock och helt flat på baksidan. Lämpar sig utomordentlight att hänga på väggen.

//Rob

Riktigt snygg är den, men den skall leverera en bild som Pioneer för att vara intressant samt gärna vara 60" svårt att byta ner sig kan jag lova.

Alltid haft projektor för film, tv under flera år på en 100" duk, när jag gick över till en Plasma 50" var den vääääldigt liten, därav bytet till 60" nu är det OK men inte 100.
En 100" har bara Reinfeldt råd med

Pioneer plasma är det ända som är värt pengarna.
Letar fortfarande efter en mindre LCD sovrums-tv (22") men ännu inte hittat någon som kan visa en hyffsad bild. Hade det funnits Pioneer plasmor i mindre format hade jag lätt köpt en sådan också.

Image persistance finns på LCD, så helt safe från "problem" är man inte med en sådan.

Satt hos en polare förra veckan och lirade lite PS3 på hans LCD. Fy fan vilken kass bild!
Fattar inte att han står ut. Skillnaden är enorm mot min Pioneer när jag kör PS3:an på den.

Ursprungligen av drifter7508:

Pioneer plasma är det ända som är värt pengarna.

Instämmer

Har dock bytt ut allt till Pioneer sedan deras nya LX serie kom.
Alltid kört H/K innan övergången var det bästa jag gjort, dock är inte H/K dåliga grejor.

Bevaka tråden