Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Låter när jag skakar min classic 80 Gb

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan, vet nån här om det ska låta lite ur min classic när jag skakar den? märkte de förut när jag skakade den lite att det knäpper till ur den och jag vill veta om era classics gör det ifall ed e nått fel på min eller inte . tacksam för svar

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2007-10-13 21:09

Knäpper ur den, ur lurarna, eller i själva spelaren?
Om det låter lite är det väl från hårddisken, tar jag en dator hårdisk och rister den lite låter det ju lite från vissa.
Fungerar den som den ska så tror jag inte det ä något fel.Min Ipod video låter inte men det knäppte lite när en kamrat skakade på sin Ipod Video i eftermiddags.

de låter ur själva spelaren,, inte ur lurarna eller nått.. ville bara veta om de e nå skumt med den, borde jag ringa å fråga dom jag köpte den av? köpte den på expert i borlänge den 28e förra månaden.. vad säger ni?

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2007-10-14 10:35

Det låter ju nästan alltid om man rister på en hårddisk. Men ring Apples support och fråga om du är orolig, Är det fel fixar dom det smidigt.

ja men det låter som om nånting är löst innuti den. ska ringa dom lite senare idag och fråga.. vill ju inte ha en iPod som låter som en marackas :S

  • Medlem
  • Kristinehamn
  • 2007-10-15 11:21

Ja låter den så mycket så ska Du ha en ny eller få den fixad. Apple kommer att lösa det smidigt.

jag ringde apple men dom sa bara jag skulle gå dit jag köpte den och de är typ 20 mil.. så jag får nog leva med att den låter lite när man skakar den,, eller skakar å skakar.. rör den lite försigtigt upp och ner..

1
Bevaka tråden