Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Musiken bryts under surfning

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2007-10-11 18:36

Är det nån som upplever samma sak att ipod touch sluta spela musik när man har igång många sidor samtidigt så att det blir segt??

Det har hänt några gånger för mig. Det är nog bara en bugg av något slag.

Det händer när Safari tar upp för mycket av minnet i iPoden. Musikdelen hänger sig helt enkelt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-10-11 20:39

Ganska vanligt förekommande bugg löser sig med tiden får vi hoppas...

jag stör mig nå fruktansvärt på buggen :/

Kan detta möjligvis ha något att göra med om man jailbreakar den eller inte? Min ipod är hackad och jag har seriösa planer att resetta allt då jag är så trött på att inte kunna lyssna på musik och surfa samtidigt. Dock är jag beroende av mina "toDo's" (som ical på ipoden inte kan hantera) samt att ett nytt theme är det bästa som hänt den. Vill verkligen inte stå med skägget i brevlådan efter jag har tagit bort altt och så funkar det fortfarande inte!

  • Medlem
  • 2007-12-28 16:26

Nej, det har inget med något jailbreakande att göra. Det är en tråkig och oförklarlig miss från Apples sida, och man får hoppas att de åtgärdar den snarast.

  • Medlem
  • Grums
  • 2007-12-29 23:16

När jag är ute på internet och har musiken på så bryts musiken helt. Och jag har inte ens flera sidor uppe. Och ibland så hackar musiken. Så ska den väl inte göra. Ska jag lämna in den då eller.

Så det är. Kommer säkert fixas i framtiden :/

1
Bevaka tråden