Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Umeå: MacPub med prylfeber onsdag 3 oktober

Tråden skapades och har fått 75 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-03 22:16

Det var en trevlig afton. Synd bara att jag var tvungen att gå så tidigt. Jag är förövrigt filuren i rosa t-shirt, also known as Roger

Vi är fortfarande kvar och sitter och klämmer på iPhone och annat fint

Nyss hemkommen. Tack för en mycket mycket trevlig kväll allihop! Håller på att dra in bilderna nu. Om det blev något bra lägger jag upp några här.

Här kommer en hög bilder.

Va tusan, vi kör några porträtt också!

Och en sista stackars bild på det allra viktigaste

Här är lite bilder jag (och andra) tog med kameran jag lånat av Kemppe:

Under spänd förväntan plockar jag upp alla prylar som jag utlovade till kvällens macpub!

Jag och Marcus K har satt oss längst in och slår upp sina macar.

Staed plockar upp iPhone Bluetooth Headset ur kartongen.

Smirf tittar närmare på nya iPod nano och jag förklarar nog något.

Käk har kommit in och medan vissa äter är andra djupt försunkna i prylarna.

Största macpuben i Umeå på länge, 17-18 pers tror jag vi blev som mest, riktigt kul!

Kemppe undersöker iPod touch samtidigt som pecke (?) testar iPhone.

Fler som testar prylarna.

Def Leppard är aldrig fel. Inte heller på iPod touch.

Det gäller att lyssna och höra om ljudet är bra också.

99mac-t-shirtar! Moderatorerna Marcus K och Johan S visar vilket team dom tillhör.

Min samling prylar blev mycket uppskattade under kvällen. Förutom de nya hela prylarna (iPhone, iPhone Bluetooth Headset, iPod touch och iPod nano) så hade jag med en iPod 80 GB och den allra första iPoden, fortfarande fullt användbar!

Tack för en trevlig kväll. Det blir svårt att trumfa denna prylorgie tror jag, men fler trevliga macpubar blir det definitivt. Vi siktar på mellandagarna nästa gång!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-04 08:28

Tackar för en trevlig kväll.

Ja du hade rätt i att det var jag som satt bredvid kemppe.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-04 10:01

Det var inte bra att gå på macpuben igår. Jag trodde ju att jag skulle kunna hålla mig från att köpa en iPhone tills rev B med 3G kommer, men nu vet jag inte. Den är helt klart mer mäktig när man fått pillra lite med den.

Ja, det var en mycket trevlig kväll! Vi får köra en till Pub nån vecka efter att Leoparden släppts..

Instämmer, mycket trevligt igår.

Sen tycker jag att Johans förslag låter som en god idé och träffas efter Leopard släppts och komma med ris och ros på Leoparden!

  • Medlem
  • Umeå
  • 2007-10-04 13:03

En trevlig kväll var det.

Låter som en bra idé att träffas efter Leopard har släppts. Ska verkligen försöka komma då också.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2007-10-04 20:19

Det var trevligt men nästa gång vill jag också dricka öl Man blev ju inte så lite impad av de nya prylarna och då särskilt iPhone.

vill ha!

Trevlig kväll... Lite jobbigt att inse att iPhone är t.o.m bättre i verkligheten än vad hypen ger sken av... Jag som hoppats kunna säga - köp en SE w960 istället åt staed och Johan som tjatat varenda dag på jobbet sen förra macpuben om phonen. Men nu är det bara att vänta... /P

Fan vad surt att jag inte kunde komma. Blev sent på jobbet och jag var helt s l u t.

Bättre lycka nästa gång för min del!

  • Medlem
  • 2007-10-05 19:24

Typiskt att jag missade den kanske största (?) Macpub:en i Umeå hittills.

Nåja, kul med alla bilder!

  • Medlem
  • International user
  • 2007-10-10 14:38

Hur kunde man missa detta?! Rackarns!

Bevaka tråden