Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utskrift av panorama

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Ludvika
  • 2007-09-21 01:08

Hej!

Jag har en ganska så stor bild eller bild och bild det är ett panorama över en stad som jag skulle vilja skriva ut. Är det någon som vet en kedja eller liknande som tillhandahåller utskrifter rejält stora utskrifter menar jag då naturligtvis. Originalet är 380 * 41 cm hade tänkt förminska de en del iaf:P

Skulle gärna se att de blev iaf en 1 m brett!

http://www.crimson.se

De har de flesta av sina fotopapper på rulle. Så där kan du välja höjd på bilden och sedan få den hur lång som helst! (Ja, ja, inte flera kilometer, men tillräckligt i alla fall)

Har själv framkallat där och tycker de har riktigt bra kvalité och service. Skönt att man kan välja att de inte gör någon behandling alls av fotona innan de framkallar, till skillnad från hos billigare handlare.
Inte heller är de speciellt dyra, även om de är lite dyrare än vad tex onoff, elgiganten, etc är. Men smakar det så kostar det.

  • Medlem
  • Ludvika
  • 2007-09-21 10:43

Aha tack de där lät riktigt bra ska kolla på det där under dagen. Ja precis man får ju vad man betalar för och en sådan stor bild blir ju inte snygg om man förminskar den för mycket!

1
Bevaka tråden