Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer det nya Apple skärmar? några rykten?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-08-29 23:44

Det svarta fåret i Apples linje just nu är deras skärmar! Det känns som att dom inte riktigt synkar med resten nu när glossy skärmarna gjort sitt intåg hos Apple, så instinktivt säger min Apple radar att det kommer att komma nya skärmar inom snar framtid, men jag har inte hört ett ljud om detta. Finns det någon som läst något, hört något när kan detta hända?

Behöver nya skärmar till kontoret och jag skulle vilja ha glossy, skulle suga häst ba..e om man köpte 3 nya skärmar idag så uppdateras dom nästa vecka..

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-30 01:10

Jag tror att vi får vänta till Januari - med både Mac Pro, Cinema Displays och XServe.

Inväntar också nya skärmar från Apple, men man börjar tröttna. Tycker det är skamligt dåligt av Apple att inte släppa nya skärmar. De säljer dem dessutom till ett pris som är högt över konkurrenternas nyaste skärmar.

Hur gamla är panelerna som sitter i skärmarna? Ett år gamla och mer?

Edit:
Ser ut som det blir en Samsung Syncmaster 226CW istället. Trött på att vänta... och att vänta!

Senast redigerat 2007-08-31 18:10
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-09-03 00:13

Tycker att det suger, Apples skärmar ligger fan en generation efter alla andra numera, till ett pris över de flesta, dock så väntar jag ett tag till innan jag köper något annat..

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2007-09-17 02:23

tror ni att det verkligne är så att januari är månaden då vi kanske kan se ljuset? vill ju ha en skärm nu!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-09-17 02:39

Ja, inte kommer det något tidigare i alla fall..

1
Bevaka tråden