Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iLife 08 i Sverige

Tråden skapades och har fått 40 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag beställde iLife och iWork på nätet och fick chockerande nog leverans dagen efter. Det är ju faktiskt nästan lika snabbt som Br*k*nst*n*s med tanke på storleken och mitt slöa bredband. Grattis Apple, nu funkar ta mig tusan frakten excellent också!

men den här uppdateringen nu då... om jag betalar 130 spänn eller vad det kommer bli för att få hem ilife08,, får jag HELA programet då eller bara ännu en 30 test version ?

Ursprungligen av _pojke:

men den här uppdateringen nu då... om jag betalar 130 spänn eller vad det kommer bli för att få hem ilife08,, får jag HELA programet då eller bara ännu en 30 test version ?

Hela programserien.

Jag köpte min MacBook igår (lördag) och nu när jag ska registrera den för iLife så står det att serienummret inte hittades. Har någon upplevt samma problem?
Jag får väl ringa Apple imorgon.

Edit: just det, vet någon om det bara är en skiva man får eller en hel kartong? Jag är inte hemma i veckorna och skulle således behöva ha det skickat till mig på vanligt vis, inte via UPS eller vad Apple använder nu för tiden. Någon som vet mer?

Ursprungligen av langby:

Hela programserien.

Jag köpte min MacBook igår (lördag) och nu när jag ska registrera den för iLife så står det att serienummret inte hittades. Har någon upplevt samma problem?
Jag får väl ringa Apple imorgon.

Jag har exakt samma problem,, får det inte att funka !

mycket tröttsamt

  • Medlem
  • Luleå
  • 2007-08-14 10:53
Ursprungligen av _pojke:

Jag har exakt samma problem,, får det inte att funka !

mycket tröttsamt

Jag pratade med Apple idag om detta eftersom jag har samma problem.
De sade att sajten kommer att fungera om 2 dagar

Jaha ! tack. det var där grejen låg

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-19 16:09

5 dagar senare har även jag samma problem. Köpte en macbook den 16'e som inte innehöll nya ilife paketet. Tråkigt när sidan säger att serienumret inte är berättigat.

Jag pratade med Apples support och de trodde att det skulle lösa sig under den kommande veckan, dock var det väldigt knapphändigt med information. De kunde inte göra en beställning manuellt heller. Jag kommer iaf ringa de med jämna mellanrum tills det löser sig.

Ursprungligen av Kalle Silver:

Nästa vecka köper jag uppgraderingen av iLife8 med garageband för 750:-. Ingår Jam Pac i priset?

Nej. Det ingår en del ljud och loopar men inte något JamPac.

Jag köpte en MacBook efter den 7:e Augusti på humac, men fick ingen iLife´08 med. På den svenska "Up to date"-sidan ( http://www.apple.se/ilife/uptodate/ ) blir man bara förvirrad.
Det står att de inte kan hitta mitt serienummer (skrev in det flera gånger för att vara säker på att jag inte skrev fel) och det går inte att beställa den rabbaterade produkten.

Jag är lite förvånad, men får väl ringa till Apple och fråga vad som händer.

// Jonas

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-08-24 16:17

Idag godkände sidan mitt serienummer iaf. Nu är illife08 beställt.

Bevaka tråden