Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen iPhone utan iTunes Store-konto

Tråden skapades och har fått 64 svar. Det senaste inlägget skrevs .

"Take THAT 1950's society!!"

Lärdom: Det är aldrig fel med ett Peter Griffin-citat.

On-topic: Jag tycker att det här visar att Apple numera förstår sig på retail som sådant.

Jag har inte bestämt mig för om det är bra eller inte. På ett sätt måste det vara skönt för säljare att kunna skicka hem kunden direkt så att de i lugn och ro kan bestämma sig för vilken abonnemangsform de vill ha (skönt för kunden också förstås), men det kan lika gärna slå bakut. Den som har svårt att bestämma sig i vanliga fall, när en säljare väntar på ett beslut, kan ju bli än mer rådvill och ställa oändligt många fler frågor än de annars skulle ha gjort.

Men oavsett om det är bra eller inte känns det som det enda möjliga. Tänk er köerna när alla ska stava sina namn, det ska göras kreditkontroller, folk är osäkra och kan inte välja. Nu är det bara att hiva ut kartonger och ta nästa kund. Perfa.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-07-25 00:00

Det fungerar med Electron för mig med.. är ju bara att registrera sig, inga dolda inställningar eller så. Kanske bör du kolla upp med din bank att alla uppgifter stämmer?

Ja, jag får väl ta och göra det.

Bevaka tråden