Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99.se pokerturnering Söndag - Vinn en Apple TV

Tråden skapades och har fått 120 svar. Det senaste inlägget skrevs .

A little bit of Texas in Dar es Salaam....

Ska bli kul att se vilka som finns vid pokerbordet på söndag. Jag ska spela långsamt och fegt. Vore faktiskt kul med en AppleTV i vardagsrummet

Ursprungligen av Björnström:

Ska bli kul att se vilka som finns vid pokerbordet på söndag. Jag ska spela långsamt och fegt. Vore faktiskt kul med en AppleTV i vardagsrummet

Visst vore det!
Och jag som precis packade upp en jag sucktade hårt när jag lämnade över den till chefen som skulle ha den. Ge mig!

Är det fler än som som skulle kunna tänka sig att flytta starten en timme?
Alltså till kl 20?

Jag har barnbestyr fram till cirka 19.30.

Jag kommer naturligtvis vara med. Jag är en av dom som stundtals slösar friskt med stålarna på nätet. Lägg märke till ordet "slösar".
En ATV vore inte så dumt. Ska få stå brevid min PS3:a

Blev "99Atrus" som användarnamn då klienten inte godkände mer än 12 bokstäver i användarnamnet. Ni gamlingar känner ändå förmodligen igen mig mer under det namnet, eller hur RattsT

Nice!
Jag har ett konto på Gnuf sedan tidigare.
Räcker det med att göra en insättning med promokoden för att bli "taggad" som 99.se-medlem?

Oj, såg just att den var lösenordsskyddad vilket borde svara på min fråga.

Ursprungligen av Skadast:

Nice!
Jag har ett konto på Gnuf sedan tidigare.
Räcker det med att göra en insättning med promokoden för att bli "taggad" som 99.se-medlem?

Oj, såg just att den var lösenordsskyddad vilket borde svara på min fråga.

Jag tror inte det ska var några problemas för dig att var med, trots att du är medlem sedan tidigare. Lösenordet till turneringen står i det första inlägget i denna diskussion. Vi ses vid bordet!

/M

Ursprungligen av Martin Belak:

Jag tror inte det ska var några problemas för dig att var med, trots att du är medlem sedan tidigare. Lösenordet till turneringen står i det första inlägget i denna diskussion. Vi ses vid bordet!

/M

Nej, det var ju precis det jag skrev när jag editerade

  • Medlem
  • Göt-la-borg
  • 2007-05-12 01:08

I'm in... shuffle up and deal!

Ska bli jäkligt kul att möta er vid bordet imorgon! Lite nervöst också

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-12 16:38

Har jag förstått det rätt med denna formulering:
Macfantaster som är medlemmar på Mac-siten 99mac skall tävla om en Apple TV genom att spela poker med emulerad PC-mjukvara?

Ursprungligen av Netzach:

Har jag förstått det rätt med denna formulering:
Macfantaster som är medlemmar på Mac-siten 99mac skall tävla om en Apple TV genom att spela poker med emulerad PC-mjukvara?

Nästan! Alla medlemmar på 99.se som är en sammanfattning av en massa medlemmar med intresse mot mac, webb, musik och ipods ska spela en vänskaplig turnering ikväll och vinnaren får en Apple TV.

Håller med fullständigt att avsaknaden av en Macklient är pinsamt dålig - det tog jag upp redan i första inlägget. Om vi gör om detta i fortsättningen ska vi fundera över valet av "pokerbord".

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2007-05-13 13:59

im in!

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-05-13 14:04

Jahaja...jag och Spyder testade ett gratis pokerspel igårkväll för att se om vi kunde lära oss reglerna, och eftersom jag hade mina pengar kvar längst (han föll ur inom en timme och jag klarade 2!) så blir det jag som sitter vid bordet ikväll och hoppas på nybörjartur!

Vi ses kl. 19!

30 minuter kvar! Jag går in och signar upp nu. Vi ses i pokerchatten strax före 19 (inbyggt i klienten).

Någon får uppdatera tråden med resultaten löpande!

Går det skjuta starten 30 min? Snälla... dumma Martin (för att citera sonen) som inte har koll på min sons läggnignstider.
Sonen lägger sig runt 19.30-20.00.

Eller kör en freeroll först så alla lär sig.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Går det skjuta starten 30 min? Snälla... dumma Martin (för att citera sonen) som inte har koll på min sons läggnignstider.
Sonen lägger sig runt 19.30-20.00.

Eller kör en freeroll först så alla lär sig.

Gissa 30 gånger om vi kan kontakta pokerföretaget för att dom ska ändra startdatum (på en söndag 17:42) och dessutom be alla här i tråden att komma in 30min senare?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2007-05-13 17:54
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Går det skjuta starten 30 min? Snälla... dumma Martin (för att citera sonen) som inte har koll på min sons läggnignstider.
Sonen lägger sig runt 19.30-20.00.

Klart sonen ska se hur det går för pappa. Han kanske lär sig nåt!

Nu är vi 25 personer vid bordet!

Jag heter "99bjornstrom" som ni kanske räknat ut. Det är jag som tar hem TV:n för övrigt

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-13 17:54

hittar inte turneringen...är jag dum?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2007-05-13 17:56

den finns då där. tournament number 970114

Ursprungligen av tronman:

hittar inte turneringen...är jag dum?

Du klickar på "Multi-table Tournaments" i vänsterkanten i klienten och sen Special. 99poker är överst just nu.

För övrigt måste jag säga att det var givande att starta upp min gamla bärbara PC. Fick uppdateringar för Symantec Anti-Virus, Java, Flash, 14st uppdateringar från Microsoft och även "Det finns inaktiva ikoner på skrivbordet" skämtet. Snacka om "aha-upplevelse". Kommer kännas fint att starta upp min MacBook Pro när detta är över

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2007-05-13 18:02
Ursprungligen av Björnström:

Du klickar på "Multi-table Tournaments" i vänsterkanten i klienten och sen Special. 99poker är överst just nu.

För övrigt måste jag säga att det var givande att starta upp min gamla bärbara PC. Fick uppdateringar för Symantec Anti-Virus, Java, Flash, 14st uppdateringar från Microsoft och även "Det finns inaktiva ikoner på skrivbordet" skämtet. Snacka om "aha-upplevelse". Kommer kännas fint att starta upp min MacBook Pro när detta är över

Dammade själv av min gamla Dell Latitude D505 som har 3534534534 virus på sig efter att polaren letade nyckel till nått program. Men den snurrar på :).

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2007-05-13 17:55

Smällde in 40USD men ingen bonus inte =/ Måste samla på sig en massa gnuf poäng.

En timme kvar nu och 26 personer i lobbyn. Om du ska vara med får du snabba på lite!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-13 18:12

haha, precis efter jag skrev det förra inlägget tittade jag på skärmdumparna och hittade rätt. precis då la pissroutern och piss-PCn av gemensamt och internetuppkopplingen dog. typ kl 1756. så det blev inget för mig, lycka till alla andra!

Ursprungligen av tronman:

haha, precis efter jag skrev det förra inlägget tittade jag på skärmdumparna och hittade rätt. precis då la pissroutern och piss-PCn av gemensamt och internetuppkopplingen dog. typ kl 1756. så det blev inget för mig, lycka till alla andra!

Registreringen stänger om 45 minuter står det i min klient så det finns gott om tid tydligen. Vi ses!

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2007-05-13 18:16

Men tyst! Jag är nervös redan så det räcker!

Ursprungligen av Tesa:

Men tyst! Jag är nervös redan så det räcker!

Haha - jag ska börja med psykologisk krigföring i pokerchatten så fort den kommer igång!

29 inloggade nu!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-05-13 18:22

där ser man, nu är jag med!

Bevaka tråden