Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Leveranser av 8-core MP?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min planerar Apple leverera om en dryg vecka, den 26. Skickades den 14 april.

Hajjar inte att det ska ta sån tid, kör de inte grejerna med flyg?

Fraktflyg är inte direkt business class om vi säger så

Attans, kom just hem å hittade en lapp från TNT på hallmattan, missade den med 20 minuter!
Tidig är den ju iallafall, bra det

Tog mig till åkeriet och hämtade hem den själv. Den är sååå vacker!
Nu är det installationsdax

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2007-04-24 19:11

Hur är den? Monstruös kraft?

Den är svart... Helt svart... *snyft*
Skärmen slutade fungera efter några timmar.
Ett tag trodde jag att jag tappat förståndet, kunde inte få igång burken.
Misstänker den där stumma powerknappen på högersidan, den gjorde ingen påverkan what-so-ever, innan den dog.
Tog ett bra tag innan jag kom mig för att testa med skärmen i min MBP.

Apple vill nu att jag kånkar den till en reparatör inne i stan, och ger mig ingen låneskärm medans de felsöker, det känns lite uselt.

Men MP'n funkar, plågade den med lite renderingar av scener som jag kört på min MBP innan, och MP'n bara drog ifrån Vroom!
Väldigt tyst är den föresten, helt appropå. Har inte lyckas fått "ljud" i den än iallfall, och har väl släppt loss några renderingar på en dryg timme då alla 8 har konstant legat på 100%. Men den bara susar lite

Märker tyvärr att det är rätt få funktioner som stöder flera kärnor i Solidworks, ska ladda in betan på 2008'an när jag får skärm igen, hoppas det är bättre där.

Kommer bli jobbigt att ha den stående "huvudlös" flera dar. Ska göra ett försök med Apple remote desktop så den slipper stå sysslolös.

1
Bevaka tråden