Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TeliaTrådlöst med PowerBook15"?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
På Telias hemsida påstår man att man måste ha pc och WinZip för att kunna använda pc-kortet som ingår i TeliaTrådlöst. När jag kollade på telefon sade man att mac inte kan använda pc-kortet och när jag frågade varför sade flickan, att mac saknar port för kortet. När jag undrade om detta verkligen var korrekt eftersom jag anser att PowerBook 15" just har detta hörde hon sig för hos sina kollegor och kom tillbaka och berättade att det nog skulle gå bra om man köpte ett program som heter launch net (800 kr).

Är det någon som vet något om detta launch.net. Kanske man i stället kan göra de installationer som behövs i en pc och sedan få det att fungera direkt i mac?

Tacksam för tips.
Mvh Allan

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2007-04-05 08:17

Rakr ut minnet vet jag att detta har avhandlats på annan plats på 99. Sök lite så kommer du nog att hitta den tråden. Det pratas om lite annorlunda sätt att få detta att fungera. Det enda som skulle kunna skilja dig från de andra är att de kör Intel och du kör PPC.

Tack - skall söka ...
Mvh

1
Bevaka tråden