Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

April-pub måndagen den 14/4

Tråden skapades och har fått 50 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av Sailormoon
Jag vet inte hur det blev med dessa knake nu men jag gör lite klyftpotatis med någon dippsås samt lite nötmix.

Välkommna.

// Lotta B:D

Wow :eek:
Tar med mig: ett större gäng pilsner, bettan och ev. en peze vän.

Vilken nivå på nörderiet talar vi om? Skall kraftböckerna med? Jag och ohennig kommer nog att ha uppvärmning innan med lite Mohaa...

Citat:

Skrevs ursprungligen av Sailormoon
Visst ligger Bergsgatan i närheten av konserthuset. Startar i närheten och sträcker sig upp mot Möllevångstorget.

Vi bor i början av Bergsgatan dvs nere mot konserthuset. Och frisörsalongen heter Saxen. Porten fungerar nu men inte porttelefonen. När ni kommer så tryck på knappen och vi kommer ner och öppnar åt er.

Jag vet inte hur det blev med dessa knake nu men jag gör lite klyftpotatis med någon dippsås samt lite nötmix.

Välkommna.

// Lotta B:D

Well - eftersom ingen uttryckte intresse för Knake så har jag inte agerat. Skall jag köpa med mig ett gäng?

/Micke

Citat:

Skrevs ursprungligen av Charles Xavier
Well - eftersom ingen uttryckte intresse för Knake så har jag inte agerat. Skall jag köpa med mig ett gäng?

/Micke

Well - kan du ordna vegetariska så visst!

Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Well - kan du ordna vegetariska så visst!

Vegetariska LundaKnake? Hädelse

Skämt åsido - tyvärr tror jag inte det är möjligt...

/Micke

Jag köper med mig 10st LundaKnake. Även om jag inte varit med på en sådan här tillställning tidigare, så känns det som att på en MacPub så skall man ta med sig något Mac-liknande. Så min iBok åker med.

/Micke

Ni som undrar. Ta ni med er era datorer.

Jag vet inte hur vi ska få plats men vi drar väl ut det stooora bordet.

Själv har jag en skitsnygg iBook i färg orange. Hehe

// Lotta

  • Oregistrerad
  • 2003-04-14 18:24
Citat:

Skrevs ursprungligen av Sailormoon
Ni som undrar. Ta ni med er era datorer.

Jag vet inte hur vi ska få plats men vi drar väl ut det stooora bordet.

Själv har jag en skitsnygg iBook i färg orange. Hehe

// Lotta

Hade tänkt ta med min iBook jag också, men nu sitter man o jobbar istället...suunk! Har precis fått min coola vita ICA rock! (som i reklamen) Den är iallafall läcker!:D

Man får väl chatta med er iallafall?

Ha det så trevligt!

/Jens

  • Avstängd
  • 2003-04-14 21:16

Halloj Var surfar ni. Fick ett inlägg som jag tycker är skumt. Eller mail kanske det heter.
Från: info@99forum.com
Datum: Mån 14 Apr 2003 20.52.46
Till: piergoransson@mac.com
Ämne: Inbjudan till 99forum.com

INBJUDAN

Sedan en vecka tillbaka finns ett nytt systerforum till 99mac.com - namnet är 99forum.com och bygger vidare på alla vilda & trevliga diskussioner som funnits i livsstilsforumet.

Här finns diskussionsområden som musik, film & tv, motor, resor, sport och prylar.

Du är varmt välkommen att ta dig en titt på vad vi skapat - du använder samma loginuppgifter på 99forum som på 99mac.com.

Ditt loginnamn: Pirre

Om du glömt bort ditt lösenord kan du klicka nedan och få det skickat till dig till epostadressen: piergoransson@mac.com

http://99forum.com/member.php?action=lostpw

Varmt välkommen!

(vi kommer inte skicka fler inbjudningar till din epostadress ifrån 99forum.com)
Har ni också fått detta.?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-04-14 21:24

Det är helt sant. Det är Björnströms sätt att få bort livsstil.

  • Avstängd
  • 2003-04-14 21:33

Jag har lärt mim hund att förstå ordet Husse.
Väldigt likt en annan dikttaors namn.

Hoppas ni har trevligt ikväll är inte hos er men kunde inte joina just idag Det är klart att det skall hända något när man skall åka.
Hoppas Scooter fick sin VEGtallrik men han kanske kan släpa dit en god variant att bjuda på.
Som t.ex friterade champinjoner med remouladesås.

Hej flickor och pojkar!

In i det sista var jag osäker på om jag skulle ansluta i nördstugan denna afton, men tyvärr blev det inte så.

Andra åtaganden som höll mig sysselsatt alldeles för länge, bristen på kvällsöppna systembolag, ovilja att leta parkering i Malmö så här dax och inte minst en svullen, värkande hals fällde det slutliga avgörandet. Därför är jag här och ni där...

Hoppas ni har trevligt ändå och den av er som läser detta får lova att hälsa resten. Ta varsin öl till mig oxå, så skålar jag i Alvedon brus här hemma och hoppas på bättre uppslutning från mig nästa gång!

/Göran

  • Avstängd
  • 2003-04-14 21:47

Andra vegetariska Livsmedel:
Sort Guld , Staropramen , Sofiero , ett antal druvsorter.

Jag skall åka upp till Fjollträsk ca 23April . Så jag kan ta med 1-4 Personer. upp Nerresan blir trångt men skall ha släp på nervägen med eventuellt utrymme. Har inte sett allt ännu Morsan flyttar från en trea till en etta. Syrran och jag skall dela på det som blir över.
Sightseeing på nya butiken?

Vill bara säga tack till värdparet för en trevlig kväll och hoppas att alla andra hade det lika trevligt som jag!!

Natti natti...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-04-15 19:52

Nu vill jag se bilderna som togs under kvällen

Vill också passa på att tacka Patrik och Lotta för en underbar kväll!

  • Avstängd
  • 2003-04-17 13:32

Bilder??

På begäran:
Bilder

  • Avstängd
  • 2003-04-17 14:39

Merci!
De första fem varma.
nr 7 Mmmmmmm
Nr 14 Brrrrrrrrr

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-04-17 14:40
Citat:

Skrevs ursprungligen av ohennig
På begäran:
Bilder

Jag dök bara upp på en bild ::mad:

  • Avstängd
  • 2003-04-17 14:48

>Johan är det en kepa högst upp med reklam?

Staropramen ! har ni prova Daicichki eller hur det stavas Tomelillabryggarn har importerat förut kanske fortfarande.
Får väl ringa och beställa om det blir pub på lannet.

Bevaka tråden