Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sänkt pris på Shuffle

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

man köper ju hellre en 1 GB Nano nu ju!

Ursprungligen av anjuna_beats:

man köper ju hellre en 1 GB Nano nu ju!

Mm, fast en shuffle kostar ju 500 spänn mindre... eller 2/3 av vad en nano går på.

Underbatr !
Mindre och mindre stöldbegärlig.

Jo, det är klart men jag tänkte bara skriva det så att det inte är nån som missar det ifall man vill ha en Shuffle.

Fast jag hade kunnat tänka mig att köpa en Shuffle trots att jag redan har en 4 GB Nano för att ha när man bara ska ut på stan lite eller ut och träna.... då duger sånt billigt perfekt...!! Annars är det Nanon som följer med mig överallt!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Fast jag hade kunnat tänka mig att köpa en Shuffle trots att jag redan har en 4 GB Nano för att ha när man bara ska ut på stan lite eller ut och träna.... då duger sånt billigt perfekt...!! Annars är det Nanon som följer med mig överallt!!

Jag tycker inte att shufflen är särskilt billig.. En 512 mb shuffle kostar 725 kr.. Det är ganska dyrt om man jämför med liknande billiga spelare... Men självklart skulle jag aldrig köpa något annat än Apple produkter, så det skulle helt klart bli en Shuffle om jag skulle köpa en sådan typ av spelare...

Exakt... Visst jag håller med dig angående det med att den är dyr, men jag vill inte ha på mig den "stämpeln" som alla dessa personer som inte har råd att köpa iPods har dvs en Euroline 512 MB spelare från El-Giganten för 499:- (ett av de många exemplen på billiga MP3:or) För samma pris en Shuffle 512 Kostar får man en 1 GB Spelare med SKÄRM på El-Giganten också en Euroline för 799:- Vilket är billigt, men då lägger jag hellre till 200:- Och får en Shuffle eller sedan ytterliggare en 300 kr för en Nano 1 GB (Vi snackar då med CSN Rabatt)

Men hursomhelst... Det är en bra spelare, men jag hade INTE klarat mig utan en skärm.. Men är man ingen prylbög och skiter i dess design mp3 spelaren har så visst duger ju de här B-Märkena bra!

1
Bevaka tråden