Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Albumbilder ändrade?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Uppdaterade precis iTunes, till 6.0.2 - men jag upptäckte en konstig sak. Väldigt många (men inte alla) albumbilder på iPoden visar nu SR:s logo - jag antar att bilden kommer ifrån en SR P3 podcast jag hade i mitt bibliotek, men även efter att jag tagit bort denna podcast så finns bilderna kvar.
Det är alltså i iPoden som problemet uppstår, i iTunes är det rätt bild till rätt album (endast en bild per album), men sen i iPoden så visas nästan alltid SR:s logo när albumsbilden visas, fast om man trycker så att man ser endast albumbilden på skärmen så är det rätt album som visas. Någon annan som har erfarenhet av detta? Har det med iTunes uppdateringen?

det du får göra är att uppdatera bilderna från itunes till ipoden igen

Du menar alltså att jag ska mauellt välja samma bild som redan finns i iTunes på alla 300 album? Det måste väl finnas en snabbare väg?

på samma sätt som när du uppdaterade ipoden så "sr" bilderna kommer in uppdaterar du ipoden fast med rätt album. eller så bara gör du en återställning av ipoden och lägger in alla låtar igen och då får du juh rätt album art

1
Bevaka tråden