Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Radio i din ipod?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, vet någon nått program som man kan installera i sin ipod och sedan lyssan på radio?

P.S INGEN iTRIP

Menar du endast en mjukvara? Och hur ska det få sändningarna hade du tänkt?

Ursprungligen av flying_spoon:

P.S INGEN iTRIP

Ehhh.... iTrip är en radiosändare, inte mottagare

Ursprungligen av ekko90:

Ehhh.... iTrip är en radiosändare, inte mottagare

Det är säkert därför han skrev "INGEN iTRIP" förstår du väl

Ursprungligen av Gone_Away:

Det är säkert därför han skrev "INGEN iTRIP" förstår du väl

Mm, det borde jag ju fattat... how stupid. Men han borde ju ha fattat att vi fatta att det inte var en iTrip det var frågan om

  • Medlem
  • 2005-12-19 19:01

svara bara på frågan...

Nä det finns verkligen inget program man kan installera så vips kan iPoden ta emot radio. Nä du då får man gå den hård vägen - hårdvara. Men jag tror inte att någon radiomottagare finns till nano. 99% säker.

jo det finns det igriffin grej kommer ej ihåg vad den heter det är fjärr med den å...

Du kan ju använda ITunes till exempel om du vill ha lite musik, vet ej om det finn en ren musikkanal men vet att det finns kanaler att ladda hem till iPoden.

(Ps det heter podcasting)

Ursprungligen av Ipod_Lover:

Du kan ju använda ITunes till exempel om du vill ha lite musik, vet ej om det finn en ren musikkanal men vet att det finns kanaler att ladda hem till iPoden.

(Ps det heter podcasting)

Nej, det finns ingen "ren musikkanal". Personligen tycker jag Podcasters är ganska värdelöst, men det är i allafall långt ifrån samma sak som att lyssna på radio

1
Bevaka tråden