Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fika med Mac..

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .

De har kommit en bit på vägen, numera vet de flesta vilka Apple är. Jämnfört med tidigare då folk bara såg ut som ett frågetecken när man nämnde Apple.

Fast det är en bit kvar, de flesta idag vet vilka Apple är men säger att det antagligen är för dyrt eller att de helt enkelt saknar den där sista anledningen att switcha.

Med den sista anledningen menar jag att något spel eller program saknas, eller så är de helt enkelt för fixerade på hårdvaran.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-07 14:32
Citat:

citera: De har kommit en bit på vägen, numera vet de flesta vilka Apple är. Jämnfört med tidigare då folk bara såg ut som ett frågetecken när man nämnde Apple.

Men folk är fortfarande helt okunniga, och det är Apples eget fel. När man pratar om Apple eller Mac OS X säger folk "Jaha, och vilket Windows använder de där Appel från MAC?"

För många människor är Macen bara en "data" vilken som helst, och alla "data" har ju Windows och 3,5 tums diskettstation.

Det känns ju betryggande att Alla LO-medllemmar ska få "datakörkort" så att de kan körs data. Det blir väl specialdrillning i hur man hittar startknappen i Windows kan jag tänka mig.

[ 07. mars 2003, 14:49: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

Att folk är okunniga och/eller ignoranta kommer vi nog aldrig ifrån.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-09 16:16

Kanon, jag kommer också.

Undvik Erdinger Weissbier dock, det smakar pyton. Men Biskopens Armar har förstås massor av ölsorter.

När skulle det ske igen? Idag (onsdag) eller imorgon?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-03-12 09:09

Ikväll kl 18 hade vi sagt. Det finns tydligen någon sorts mat att beställa där också. Kolla här!

Och här är menyn.

[ 12. mars 2003, 09:18: Meddelandet ändrat av: mondo65 ]

Bevaka tråden