Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

**Uppdaterad** ::: GBG-sektion 29/1 :::

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

vad man vinner ?

Hörde att Pilo skulle bjuda oss alla på en riktig bar runda om vi blev fler än STHLM-gänget...

och om inte vi blir fel så måste vi ju dränka våra sorger och då ställer pappa Pilo upp med gravöl...

Men det är klart, han kan ju ändrat sig...

Nu är mailat till de som gett mig sin adress. Och nej det är ingen tävling

Det jag jobbar på till nästa gång är att få hit Apple helt enkelt! Men nu är det ölhäng som lockar mest.

Jag är grymt sugen på att komma (själv denna gången), men jag tror det kan skapa konflikter hemma

Får kanske rymma.

  • Medlem
  • 2003-01-27 12:45

Möjligen sen anmälan, men ett nytt ansikte och tillika ny medlem dyker upp.

>> DrT är hjärtligt välkommen

Ser fram emot om en träff med Apple kan bli av - får slipa lite på min snälla sida till dess... ja så jag inte säger högt vad jag tycker om att dom inte har ett åtgätrdsprogram för de bullriga tower-macarna Skämt å sido, om någon råkar ha de små "JBL Creature 2.1-högtalare" för visning så bjuder jag gärna denne person på en öl... Newcaltles " Harman Kardon SoundSticks" lät klart bra men jag vill gärna ha mindre högtalare.

  • Oregistrerad
  • 2003-01-27 22:10

Tjo och Tjim.

En lurker dyker upp på onsdag.
Appropå creature högtalarna som det skrevs om så läste jag nånstans att de var små men värdelösa.

Jag kommer.

/Brake6

Jag kommer tyvärr inte, men hoppas att man som skäggig och dessutom (!) rätt så trevlig har en chans på den där VIP-träffen ändå...

Hursomhelst, a det gött ni som närvarar!

Edit: Södergran

[ 28. Januari 2003, 18:43: Meddelandet ändrat av: hedelina ]

  • Medlem
  • Mark
  • 2003-01-28 23:50

Tyvärr!

Har försökt få min sämre hälft att byta arbetstid, men icke. Å kidsen behöver en far hemma. Ha det, så skall jag se till att vi syns nästa gång.

PapaC

  • Oregistrerad
  • 2003-01-29 14:03

En öl skulle sitta fint i kväll, ska försöka att komma någolunda i tid...
/csj

Trevligt råkas!

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Kennet:
Trevligt råkas!

Detsamma. Och välkommen.

/Brake6

Bevaka tråden