Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T68i +D-Link 120 Blutooth+jaguar= Rock´nroll :)

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: screwpull:
Jepp... jäkligt synd... Min T68 är kanske besatt

Är det en T68´a? Du kan gratis uppgradera den till T68i.

Ciryon

Var kanske otydlig, det är en T68:a uppgraderad till "i" programvaruversion R2F004

Det är väl ngt som spökar förstås

Hej

Sitter här med min t68i + G4 + bluetooth usb men
får inte Ericsson Client att hitta min telefon, iSync och iCal funkar. Vad ska jag ha för programvara för att få SMS på skärmen?

Du måste ställa in Ericsson client på Bluetooth-modem under preferences.. Då ska det fungera....

Har gjort det, hjälper inte. Behöver jag
Apple Bluetooth Technology Preview 2.1? Det verkar inte gå att installera det på 10.2 - den säger det är för nytt operativsystem? Vad sysslar de med på Apple?

Du har inte BSD installerat skulle jag tro, det fungerar klander fritt när det är installerat, du kan inte installera preview, det är inbyggt i 10.2

Det hjälpte inte med att installera bsd heller...
bluetooth upplevelsen är på väg mot ett antiklimax med stormsteg...

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: jawser:
Det hjälpte inte med att installera bsd heller...
bluetooth upplevelsen är på väg mot ett antiklimax med stormsteg...

Prova att lägga till en serieport igen under Serieportar (Systeminställningar > Bluetooth) med riktning UT.

Välj den i EC.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: jawser:
Har gjort det, hjälper inte. Behöver jag
Apple Bluetooth Technology Preview 2.1? Det verkar inte gå att installera det på 10.2 - den säger det är för nytt operativsystem? Vad sysslar de med på Apple?

Det är redan med i Jaguar, du behöver inte installera den.

Satte och fibblade fram och tillbaka med portarna och har faktiskt fått det mesta att funka nu... cool, detta är ju tufft (är man prylnörd - eller är man?)

Bara en fråga till, detta med att få sms på skärmen, hur funkar det?

Mina äventyr med bluetooth fortsätter...

Hade telefonen stående vid skärmen när jag fick ett sms - då öppnades skärminställningarna, efter en stund ringde telefonen - då stängdes datorn.

Någon som upplevt ngt liknande? Beror det på Bluetooth eller?

Har en G4 733 mhz med Apples platta skärm.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: jawser:
Satte och fibblade fram och tillbaka med portarna och har faktiskt fått det mesta att funka nu... cool, detta är ju tufft (är man prylnörd - eller är man?)

Bara en fråga till, detta med att få sms på skärmen, hur funkar det?

Klicka på Bluetooth symbolen i adressboken.

Bevaka tråden