Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Va gör man när allt e borta

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag var tvungen att rensa hela datan så itunes å allt försvann.
all musik ligger i ipoden. hur får jag in all den musiken på mitt tomma itunes?

testa

Ursprungligen av Orginel:

Jag var tvungen att rensa hela datan så itunes å allt försvann.
all musik ligger i ipoden. hur får jag in all den musiken på mitt tomma itunes?

är inte säker men tetsa sätta i den skiva du fick med ipoden, instalera itunes . kopla in ipoden sen ser du om dina låtar ligger i din ipod via itunes.

eller så går du in i ipoden genom windows. sätt på att datorn ska visa dolda filer/mappar! sen är det bara att kopiera hela music mappen som ligger i ipod_control. det borde fixa biffen

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-03-15 19:11

Du kan även använda tredjepartsprogram, t.ex. EphPod eller Anapod för att föra över musik från iPoden till datorn.

Se upp för autosynkningen i iTunes, så du inte blir av med allt du har på iPoden också!

aa d va d jag var rädd för. hur tar man bort auto uppdateringen?

Går inte att göra utan att gå in i iTunes

men iTunes kommer att säga att den inte känner igen din iPod, och kommer därför fråga om du vill uppdatera svara då NEJ för allt i värden. sen kan du göra som ovanstående inläggskrivare har skrivit.

OBS!!! gör detta på egen risk, jag tar inget ansvar ifall något skulle gå fel OBS!!!

Aaa Tack det funkade. eller aaa alla låtar kom inte med varför vet jag inte men de mesta,

Alla Låtar som jag importerat från skivor mm kom med... men dom som man bara drar in i itunes från tex skrivbordet eller en mapp hur importerar man dom så man kan ta bort dom från mappen ellr då skrivbordet så dom bara ligger sig i itunset?????

1
Bevaka tråden