Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Egna tillbehör

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-01-24 00:25

Jag gjorde ett fodral av ett glasögonfodral i skin. På insidan är det såklart mjukt eftersom glasögonen som egentligen ska vara där inte ska repas

  • Medlem
  • 2005-01-25 08:44
Ursprungligen av CT_:

Jag gjorde ett fodral av ett glasögonfodral i skin. På insidan är det såklart mjukt eftersom glasögonen som egentligen ska vara där inte ska repas

UH?! Inga bilder, kom igen nu, visa lite 'Pod för bövelen!

Jag fick två klistermärken med min ipod g4

  • Medlem
  • 2005-03-05 10:46

Jag skall göra en i något fråckt material och sedan sätta dragkedja på toppen

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-03-05 17:59

jag skall banne mig ställa mig i snickaboan och grejja ihop både fin uppställning till PB'n samt min kommande iPod.

Vad sägs om björkfanér?
Eller körsbär kanske?

//FIlip

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2005-05-09 08:12

Portabelt ljud

Ville lyssna på min iPod nu när det börjar bli varm och man kan va ute och grilla mm. Men kändes inte så socialt att sitta med lurar i öronen. Och nu är "iTuben" skapad
Kommentera gärna. Detta är bara en prototyp, tänker bygga något flashigare när jag har tid.
Sitter 2x RCA för ljud-in, och volymkontroll i mitten.

  • Medlem
  • 2005-05-09 14:59
Ursprungligen av Pascoe:

Ville lyssna på min iPod nu när det börjar bli varm och man kan va ute och grilla mm. Men kändes inte så socialt att sitta med lurar i öronen. Och nu är "iTuben" skapad
Kommentera gärna. Detta är bara en prototyp, tänker bygga något flashigare när jag har tid.
Sitter 2x RCA för ljud-in, och volymkontroll i mitten.

Riktigt läcker!

Jag tyckte inte att det var värt att köpa ett, enligt mig, dyrt skydd till ipoden......så jag klippte i lite microfiberdukar och sydde ihop till en provisorisk väska. Jag är fett nöjd

Bevaka tråden