Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Digitalkamera?

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • 2002-09-09 20:36
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Deft:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: S_W:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Deft:
NU har jag köpt mig en Ixus V för 1700:-, men jag har varken laddare eller usbkabel.. Det behövs nämnligen en speciell usbkabel till kameran jag köpt, och den går inte att köpa i "vanliga" affärer.. Laddare och kabel går på ca 1000 spänn, så om nån har dessa till ett bättre pris, gärna i Göteborg, så köper jag gärna dem.

Var hittar man en Ixus V för 1700:-? Dessutom så levereras både laddare och USB-kabel med kameran, så de borde finnas med i kartongen du köpte den i. Klaga annars i butiken.....

Jag köpte inte min i butik.. Jag köpte den av en polare. Tyvärr tvättade hans morsa byxorna, i vilka laddaren låg. USBkabeln vette fan va han har gjort av den.. men jag hittade en laddare för 583:- + frakt på Cerico.com.
Har du en laddare till ett bättre pris köper jag den gärna av dig..

Jaha. Laddaren till min Ixus går man definitivt inte runt med i byxorna, och det finns inte en chans att man missar den när man lägger in tvätten i maskinen......

  • Avstängd
  • International user
  • 2002-09-09 21:49

[/QUOTE]Var hittar man en Ixus V för 1700:-? Dessutom så levereras både laddare och USB-kabel med kameran, så de borde finnas med i kartongen du köpte den i. Klaga annars i butiken.....[/QB][/QUOTE]

Jag tror att jag såg en Ixus för 1700:- på Stulex...
web page

  • Medlem
  • 2002-09-09 22:27
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Mattias L:
[b]

Jag tror att jag såg en Ixus för 1700:- på Stulex...
web page [/b][/QUOTE]

Det var det första jag kom att tänka på också, men sen kom jag på att det finns hiphoppare med alkoholiserade morsor... Verkar vara det enda rimliga.

  • Avstängd
  • 2002-09-09 23:01
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: stfm:
Det var det första jag kom att tänka på också, men sen kom jag på att det finns hiphoppare med alkoholiserade morsor... Verkar vara det enda rimliga.

1700:- för en Ixus V, dessutom utan laddare och kablar, klassas som "plattan-pris".

  • Oregistrerad
  • 2002-09-09 23:14

Jo, fast nypriset på Ixus V2 är nu nere på 4200pix. Tror att dom sänkte idag eller igår. Här.

  • Medlem
  • 2002-09-10 18:20

Jaja, whatever.. Jag har iaf. beställt laddare och kabel från Canon nu. Gick på 1000 spänn + att jag får vänta ett jävla tag.. Hur som helst, tack ska ni ha för all hjälp!

  • Medlem
  • 2003-05-10 10:55

Utifall att nån annan letar efter nån dåre som ändå köpt en sån kamera och vill ha den fungerandes i sin mac är största hoppet.
ioxperts.com

I väntan på dem får man väl köra den i VPC 6 med win 2000..

//N

Bevaka tråden