Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill ha bluetooth!

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-07-08 00:08
Citat:

Skrevs ursprungligen av jas
Som sitter och leker med sin nya t68i (Endast 100 kr/mån i 12 mån och 0 kr i kontantinsats hos Vodafone) och Salling Clicker..:-))

Vart köpte du den? (får min iMac 17 med bluetooth i morgon...hoppas jag)

/jens

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2003-07-08 00:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av mistadj
Vart köpte du den? (får min iMac 17 med bluetooth i morgon...hoppas jag)

/jens

Hos Vodafone i Växjö!

  • Oregistrerad
  • 2003-07-23 15:09

Ville bara säga att jag nyss köpte en liten söt adapter av märket MSI runt hörnan för 400 spänn inkl moms.

Ska ha upp till 30 meters räckvidd och funkar prima ballerina.

Här finns info om den
http://www.msi.com.tw/program/products/communication/cmu/pro_cmu_detail.php?UID=449&MODEL=MS-6970

Man fick med ett sånt där hänga-mobilen-runt-halsen-snöre också. Hmm.

Här är lite risiga T610-bilder:

Finns det inte någon Bluetoothadapter som någon centimeter mjuk sladd mellan USB-porten och adaptern? Eller har alla samma stoppa-in-mig-i-din-bärbara-och-bryt-sönder-mig-utseende?

Om jag drev ett speedmaniaföretag skulle jag se till att tillverka en sådan grunka... Eller en kort mjuk sladd i alla fall.

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2003-07-24 23:48

Kort och kort... men till min BlueSmart (från Macoteket) följde det en USB-förlägningssladd, typ en meter eller så, men bryt-faktorn minskar ju i alla fall...

(Har den hängandes på USB-hubben som jag kopplar på när iBooken är på sin rätta plats)

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2003-07-25 20:50

Till den Trust jag köpte så följde en USB-kabel med!

Inte så värst kort men ändå. Kortare kanske finns att köpa.

Se annat inlägg om Trust.

  • Oregistrerad
  • 2003-07-26 10:22

Den här eller Eio's wavelinker dongel borde väl höra till de lösningar som ger minst brytrisk.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-17 18:39
Citat:

Skrevs ursprungligen av arvid
Sen finns där en till bluetooth pryl benämnd "Microstar Bluetooth Transceiving Key (USB)"

Är det också en bluetooth adapter måntro?

Ja. MSI 6967 är BT Klass 1 vilket innebär att den har en räckvidd på 200m(!). 375 bagis på Webhallen är inte så pjåkigt heller. Den verkar poppis på forumen på www.esato.com.

  • Medlem
  • 2003-08-17 21:35

Den andra MSI adaptern kostar 325:- ink moms på Sekvencia.... och den funkar MYCKET bra... billigare än så är det nog svårt att hitta.

Ursprungligen av An3:

Den andra MSI adaptern kostar 325:- ink moms på Sekvencia.... och den funkar MYCKET bra... billigare än så är det nog svårt att hitta.

Så här några månader senare ligger den på 265kr på webhallen.se!

//fredrik

  • Medlem
  • 2004-03-07 11:36
Ursprungligen av .: fredrik :.:

Så här några månader senare ligger den på 265kr på webhallen.se!

//fredrik

Men nu fuskar väl du allt... för lång tid har gått! Jag menar Sekvencia (PC Superstore) har ju konkat... =D

  • Medlem
  • Tjörn
  • 2004-03-06 20:09
Bevaka tråden