Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nyheter på Apple Expo @ Paris?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jobs keynote är nu slut. Det var inte specielt mycket nytt som hände. iCal släpptes i skarp version och det berättades att iSync kommer som skarp beta i slutet av månaden. Personligen känns det som att det var lite för lite, hade gärna sett i alla fall en tjänst, program, uppdatering eller liknande till.

Alltså.. vad håller dom på med?

" iSync will be available as a free download starting this September and requires Mac OS X version 10.2 “Jaguar.” "

Jag är besviken.. förbannad kanske är ett bättre ord..

"För mig funkar det att ladda hem iCal via iDisk. Jag är inte betalande medlem av .mac. "

Funkar i 20 dagar till.

Nu är ett sammandrag av keynoten uppe under Nyheter, där finns att läsa vad som sades och släpptes.

http://99mac.com/ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=7;t=000277

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jürgen B:
Alltså.. vad håller dom på med?

" iSync will be available as a free download starting this September and requires Mac OS X version 10.2 “Jaguar.” "

Jag är besviken.. förbannad kanske är ett bättre ord..

Versionen som finns här på mässgolvet är inte direkt instabil, så du har inte så mycket att vara arg över... Betaversionen kommer säkerligen fungera bra när den släpps om ett par veckor. Vad är två veckor?

Bevaka tråden