Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Feedback: 99mac.app

Tråden skapades och har fått 69 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Klockrent!!!!!
Jag bugar och tackar.
Diggar den helskarpt.
T-son

Vore bra om 99mac.app kapade långa namn på diskussionerna. Skulle någon skapa ett diskussion med ett namn på 50 tecken eller mer så skulle 99mac.app se väldigt konstig ut, den skulle täcka hela fönstret nästan.

/M

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Martin Belak:
Vore bra om 99mac.app kapade långa namn på diskussionerna. Skulle någon skapa ett diskussion med ett namn på 50 tecken eller mer så skulle 99mac.app se väldigt konstig ut, den skulle täcka hela fönstret nästan.

/M

Japp, säger det samma. Kapa vid 50 tecken, borde bli lagom.

  • Oregistrerad
  • 2003-02-04 19:32

En liten idé:

Man skulle kunna ha en egen undermeny för de senaste trådar man själv postat och antal svar sen förra gången man var inloggad. Det skulle vara rysligt användbart, men kanske lite klurigt att fixa till..

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Axel V:
En liten idé:

Man skulle kunna ha en egen undermeny för de senaste trådar man själv postat och antal svar sen förra gången man var inloggad. Det skulle vara rysligt användbart, men kanske lite klurigt att fixa till..

En sån funktion skulle vara lika önskvärd på webben också. Men jag antar att det får vänta till InfoPop fixar det i UBB.

Hej!
När jag klickar på 99mac.exe så kommer det bara upp ett felmeddelande (som alltid på windows). Fungerar inte 99mac.exe i XP?

Det roliga felmeddelandet:
Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att avsluta programmet.

//Samuel Johansson

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Samuel J:
Hej!
När jag klickar på 99mac.exe så kommer det bara upp ett felmeddelande (som alltid på windows). Fungerar inte 99mac.exe i XP?

Det roliga felmeddelandet:
Det gick inte att initiera programmet korrekt (0xc0000135). Klicka på OK för att avsluta programmet.

//Samuel Johansson

Du MÅSTE ha .NET framwork installerat på datorn - det står i installationsanvisningarna och där finns även en länk till nerladdning av .NET framework.

Citat:

citera:En sån funktion skulle vara lika önskvärd på webben också. Men jag antar att det får vänta till InfoPop fixar det i UBB.

Här är en länk till mina senaste inlägg, ersätt mitt medlemsnummer med ditt eget:

http://99mac.com/forum/ultimatebb.cgi?ubb=recent_user_posts;u=00000394

Den andra grejen vet jag inte hur man gör.

/Ola

  • Medlem
  • 2003-04-29 10:00

finns 99mac.app till det nya forumet? Min gamla fungerar inte.

  • Oregistrerad
  • 2003-05-02 14:43

Har det kommit några länkar som kan användas med NewNewsWire ännu? Jag hittar inget men jag hoppas att jag inte har hittat dem

Bevaka tråden